dinsdag 9 juli 2019

Bullet Journal

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Hallo!!

Leuk dat je even voorbij komt op deze dinsdag!
Ik heb vandaag een berichtje met foto's die ik hier nog niet had laten zien..

Ik ben eind mei een Bullet Journal begonnen. Ik heb al zo lang als ik me
kan herinneren een zwak voor schriftjes en agenda's.. Ik was zo erg dat ik
op de middelbare school vaak al halverwege het jaar een nieuwe kocht
om hem weer helemaal vol te kliederen.. Tja, er is weinig veranderd hihi..

Ik kan eigenlijk nooit een agenda helemaal naar mijn zin vinden, dus nu
dacht ik: Ik koop een Bullet Journal en ga er zelf eentje maken! En zo
geschiedde.. De eerste weken zijn voorbij en ik vind het heerlijk!
Vandaag heb ik een aantal pagina's om te laten zien, allemaal met
Stampin' Up! stempels!

Klik op de foto's om ze groter en duidelijker te zien.







Het leuke is dat je iedere week anders kunt maken! En zo kunt
indelen, zodat je voldoende ruimte hebt voor alles. Ik heb tussen
deze week-pagina's door ook nog (lange) to-do lijstjes, wensenlijstjes,
tackers (om dingen bij te houden). Maar die zijn allemaal een beetje
te persoonlijk om te plaatsen.. Ik hoop dat je zo al wat inspiratie hebt!

Fijne dag!!


Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een e-mail! De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 15 juli. 
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!

-----------------------------------------

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed in juli , krijg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaart dus je eigen korting voor augustus bij elkaar!

-----------------------------------------

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtige pagina's van je bullit journal Yvonne....zo netjes en leuk opgemaakt
onze kleindochter van 11 is daar ook helemaal verslaafd aan...

groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat superleuk is dit Yvonne!! Knap hoe je naast je scrappen en kaartenmaken ook nog een eigen bullit planner weet te fabriceren, en dan ook nog zo een gave! Ik begin vaak aan dit soort dingen maar na enkele weken komt het er dan een keer niet van en vervolgens raakt het hele project in de slop. Ik heb ook jaren gezocht naar de perfecte planner en er eindelijk één in Amerika gevonden bij Plumpaper, daar bestel ik hem nu maar elk jaar. Maar ja, dit is natuurlijk veel gaver!