donderdag 4 juli 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Daar ben ik ALWEER :)
Deze week had ik toevallig diverse blogposts gepland.. Ik hoop dat ik
jullie niet overspoel! Vanaf nu zal het rustiger zijn de komende
anderhalve maand, want de kinderen krijgen morgen vakantie!
SU-per leuk natuurlijk, maar daardoor krijg ik minder tijd voor mezelf
om (veel) te maken..

Vandaag heb ik nog twee kaartjes om te laten zien.. Eentje is voor
een challenge van het Global Design Project #GDP196.


Het is de bedoeling dat je de kaart van de designer 'cased'. Dat wil zeggen
dat je iets uit de kaart gebruikt om zelf een kaart mee te maken. Dit is het 
voorbeeld:


Ik gebruikte de ruitjes, blauwe bloemen, zwart/witte omlijsting..
Alleen dan net even anders! Met weer een keertje de theepot en theekop
uit de set 'Tea Together'.


Met bijna dezelfde producten heb ik nog een kaartje gemaakt, ook in 
zwart-wit met felle kleurtjes. 


Ik wilde een kaart maken met een techniek die collega Sharni Haines uit 
Australië met ons heeft gedeeld. Er zit een draaischijf in de kaart, zodat de 
kleuren achter de afbeelding steeds veranderen!


De draaischijf zit aan de zijkant en kan met de hand gedraaid worden:


Zie je de kleuren veranderen?


Dat was het voor vandaag! Ik plan gauw weer een nieuw berichtje
in, maar zoals gezegd, het zal de komende weken even wat minder
zijn.. Onderaan deze post zie je wat gebruikt heb.

Een hele fijne zomer en vakantie (als je gaat), geniet ervan!!!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een e-mail! De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 8 juli. 
Geef jouw bestelling door voor 17.00u en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed in juli , krijg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaart dus je eigen korting voor augustus bij elkaar!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

3 opmerkingen:

Wies zei

Twee mooie kaarten. De eerste heeft een leuk vrolijk gekleurd achtergrondje. De tweede is een leuk model met de veranderende kleuren door de draaischijf.
Groetjes, Wies

Rosina zei

Heel mooi deze 2 kaartjes Yvonne..Geweldig in die felle kleurtjes en zeker de 2e vind ik PRACHTIG met die zwarte achtergrond
een fijne vakantie met je boys...


groetjes Rosina

Connie Collins zei

Yvonne, your card is lovely. I love the multi-color background! Thanks for playing along at Global Design Project.