dinsdag 20 augustus 2019

My Story - Super bedankt!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


*MY STORY*

Ieder jaar in de grote vakantie, als ik niet iedere dag vol bezig kan zijn
met mijn werk (full- time mama en natuurlijk Stampin' Up! demonstratrice), 
heb ik de tijd om na te denken... Vooral op vakantie als ik echt even alles 
letterlijk thuis achterlaat.. Dit jaar had ik alleen mijn planner/journal mee 
genomen en verder niets! Dat was ook voor het eerst :) Het is zo makkelijk 
om maar door te denderen, maar tijd vliegt.. En soms even helemaal niets is
ook niet erg! Al is dat lastig voor mij hihi.. Genieten van de momenten die 
spontaan komen, samen met mijn man (klinkt nog steeds gek) Rob en onze 
twee jongens Sam en Max.. 

Dit jaar besloten we voor het eerst weer eens verder weg op vakantie te gaan.
We hebben nu zelf een grote familietent en dus werd er een aanhangwagen
gehuurd. De aanhangwagen, auto en dakkoffer zaten helemaal vol! Maar geen
knutsel-spul te bekennen.. Dat was onwennig!! Maar het was ook wel weer fijn.
Een paar weken niets gaven weer ruimte voor creativiteit zodra ik weer thuis
kwam. Even niet het gevoel hebben iets te 'moeten'.

En als je gaat nadenken, komt alles voorbij.. Waar sta je nu? Waar wil je naartoe?
Waar kom ik vandaan en wat kan ik veranderen?

Ik ben erachter gekomen dat ik maar weinig zou willen veranderen!! Ik ben 
dankbaar voor waar ik nu sta! Dat ik thuis kan zijn voor de jongens en kan doen
wat ik nog steeds heel graag doe, ook na bijna 6 jaar: Stampin' Up! demonstratrice
zijn! Met zoveel lieve mensen om me heen die ik ken dankzij Stampin' Up!
Mijn team, mijn klanten en van beide kan ik er heel wat 'vriendin' noemen en
hoe! Sommige komen en gaan, maar de meeste blijven! En soms al jaaaaren!

Ik vind het heerlijk om ermee bezig te zijn, anderen ook enthousiast te maken,
voor het bezig zijn met 'iets maken', mijn team ondersteunen daar waar kan,
mijn klanten helpen en voorzien in dat beetje extra wat ik kan bijdragen binnen
het gezin!

Wat begon als hobby, is nu al jaren ook werk. Eerst in De Scrapbookwinkel in 
Heesch (vanaf 2004) en nu dus bijna 6 jaar als Stampin' Up! demo. Heerlijk!!
Een nieuw seizoen staat weer voor de deur, de nieuwe najaarscatalogus, een 
nieuw hobbyseizoen, als het weer minder wordt, kerstkaarten maken.. Ik geniet
ervan! En voor mij past Stampin' Up! daar nog steeds helemaal bij!
Producten van goede kwaliteit, alles past perfect bij elkaar. Of ik nou kaarten,
cadeautjes of een scrapbook-pagina wil maken, ik kan altijd wel iets vinden..
En natuurlijk vind ik andere merken ook heel erg leuk! Maar voor nu houd ik
het mooi bij 'mijn merk' :) 

Nieuwe workshops / workshopdagen komen er weer aan, SU-per!
Schuif ook eens gezellig aan en vraag naar de mogelijkheden!!
En zou je zelf ook demo willen zijn? Of wil je het uitproberen? Dat kan 
altijd!! Alleen deze maand nog is er een speciale instap-actie. Je leest er alles
over op mijn website, klik HIER. Kom in het SU-per gezellig 'Het SU-per Team!'
en ervaar het zelf!! Ik help je graag...

Tja, wat heb ik hier nog aan toe te voegen.... Eigenlijk alleen dat ik hoop dat 
ik het nog HEEEEEEL lang kan blijven doen! Dat kan ik niet zonder JOU / JULLIE!!
Dus dit kaartje is voor jullie:


Een heeeeele dikke dankjewel aan mijn SU-per team, mijn lieve en trouwe klanten,
maar ook mijn thuisbasis.. Zoveel lieve mensen.. SUPER BEDANKT dat jullie er
zijn en in mij het vertrouwen leggen om dit te mogen en kunnen doen!!!


Zonder jullie was dit alles er niet :) 
Lief dat je de tijd hebt genomen om dit te lezen! 
Tot gauw xxx

Ter info: de kaart hierboven is gemaakt met producten uit de nieuwe 
najaarscatalogus, welke verkrijgbaar zijn vanaf 4 september. Begin jouw
nieuwe hobby-seizoen ook goed! Maak waar je blij van wordt! Kan ik je 
ergens mee helpen of wil je informatie over iets? Laat het weten!


Liefs,



-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 26 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed hebt in juli , kreeg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaarde dus je eigen korting voor augustus bij elkaar! Heb je BonusCoupons? Lever ze dan in bij de eerstvolgende bestelling in augustus!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Tja, ik heb nu vakantie, dus alle tijd om je verhaal te lezen. Mooi dat ej zo tevreden en dankbaar bent en eigenlijk niets wilt veranderen! Geweldig eigenlijk. Ik volg je al jaren met veel plezier en goed te lezen dat ik dat voorlopig kan blijven doen ;-) Een goed nieuw seizoen gewenst!

Salina - PaperStar* zei

Wat mooi Yvonne! Dit zijn de verhalen die er toe doen. Geniet van jouw mooie keuzes en fijne leven!!! Veel plezier in weer het mooiste knutselseizoen van het jaar! Zie ik je in Dortmund?