zondag 29 september 2019

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!! Leuk dat je even langskomt op deze regenachtige zondag!
Ik heb vandaag een kort berichtje, maar wel met twee kaartjes..
Want de nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers is weer begonnen! 
En dit was de eerste keer dat ik er eentje mocht verzinnen.. Best lastig,
maar het is gelukt!

Het is de bedoeling dat je zelf een achtergrond maakt op je kaart, met
een patroon of herhaling van een afbeelding. Klik HIER om naar het blog
te gaan en de complete uitleg te lezen. En doe gezellig met ons mee!!


Ik hen twee kaarten gemaakt als voorbeeld.. De eerste is een Halloween-kaart,
waarop ik een embossingfolder heb gebruikt. Op de detail-foto zie je het beter:


En op de Winter-kaart heb ik de achtergrond met een mask en zilveren
embossingpaste bewerkt. Je kunt dus verschillende technieken toepassen
bij deze challenge!


Ik heb op beide kaarten eigenlijk geen stempelafbeeldingen zitten, maar
allemaal DSP (designpapier). Vlakken en uitgeknipte figuurtjes.


De opzet van beide kaarten is ook precies hetzelfde, alleen door gebruik van
een ander thema en ander papier, zien ze er heel anders uit!


Je kunt alle producten bij mij bestellen. Morgen (maandag) om 17u
gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Morgen is ook de
laatste dag van de DSP-actie, zie onderaan dit bericht.

Fijne zondag!!

Liefs,


       

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 30 september, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOSTESS CODE

Doe je zelf, rechtstreeks een bestelling via mijn Stampin' Up! website?
En bestel je voor minder dan 200 euro? Vul dan de hostess-code van deze maand
in (zie sidebar) en ontvang van mij een Stampin' Up! cadeautje als dank voor je 
bestelling! Bestel je voor meer dan 200 euro? Dan ontvang je zelf Rewards!
Wil je hier graag meer over weten? Laat het weten!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

KOMENDE WORKSHOPS
Klik op de afbeelding voor een vergroting of kijk onder het 
Workshop-tabje bovenaan deze pagina!

 
      KaartenBuffet 5 oktober
      World Card Making Day!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

LOPENDE ACTIE





4 opmerkingen:

Marjan zei

Je twee "aftrap"kaarten voor je eerste uitdaging als teamlid zijn super, Yvonne!

GerJanne zei

Je hebt een superleuke challenge bedacht en je voorbeelden zijn ook heel gaaf! Ik heb vanavond een achtergrond gemaakt en nu even laten rusten zodat ik een idee krijg om er een kaart mee te maken!

Nicole Parmentier zei

Leuke challenge Yvonne! Ik moest echt kiezen tussen alle ideeën die ik had. Al had ik natuurlijk ook net als jij meerdere kaarten kunnen maken. Gaaf gedaan!

Rosalien Zwackhalen zei

Geweldige kaarten Yvonne en zo leuk dat je ook diverse voorbeelden laat zien. De Challenge vond ik ook super leuk om te maken en ik denk dat we veel inzendingen gaan krijgen. ;).