woensdag 25 september 2019

KleurenKaartenTeam september

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Maanden vliegen voorbij! Zomaar 'ineens' is het al eind september..
Het is al herfst! De kleurtjes van het KleurenKaartenTeam van Martina
passen er goed bij. Ik ben weer benieuwd wat iedereen gemaakt heeft.
Op het blog van Martina (klik HIER) vind je alle deelnemers en natuurlijk
de kaart van Martina zelf!


De kleuren deze maand zijn Oker en Steenrood.


De Stampin' Up! kleuren die ik gebruikt heb hiervoor zij:


De stempelset die ik gebruikte is de Nederlandse set 'Pluk de Dag'!
Met 2 maten daisies en teksten erin. 


In deze kleuren lijken het een beetje zonnebloemen :) 


Ik probeer me bij het KleurenKaartenTeam altijd te houden aan alleen wit
met de maand-kleuren te gebruiken, maar dat valt niet altijd mee! Werken 
met maar twee kleuren is best lastig, een echte challenge dus!
Ik ben dan wel heel blij met mijn Stampin' Up! producten.. Want dat vind
ik meteen de kracht van Stampin' Up! Alles past perfect bij elkaar!! En ook
het witte (Whisper White) cardstock is perfect voor stempelen. Dus ook al
gebruik je allerlei merken door elkaar, de basis van Stampin' Up! is echt 
heel fijn!! Meer informatie over de producten en het bestellen ervan, vind 
je onderaan dit bericht.

En graag sluit ik af met de tekst van de kaart:

Liefs & Pluk de dag!


-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

Benodigdheden
Daisy Punch
[143713]
€ 22,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 30 september, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOSTESS CODE

Doe je zelf, rechtstreeks een bestelling via mijn Stampin' Up! website?
En bestel je voor minder dan 200 euro? Vul dan de hostess-code van deze maand
in (zie sidebar) en ontvang van mij een Stampin' Up! cadeautje als dank voor je 
bestelling! Bestel je voor meer dan 200 euro? Dan ontvang je zelf Rewards!
Wil je hier graag meer over weten? Laat het weten!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

KOMENDE WORKSHOPS
Klik op de afbeelding voor een vergroting of kijk onder het 
Workshop-tabje bovenaan deze pagina!

 
      KaartenBuffet 5 oktober
      World Card Making Day!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

LOPENDE ACTIE


19 opmerkingen:

Sarah zei

Super mooi! Ja Su matcht altijd!

Petra-loves-paper zei

Je bloemen dansen gewoon van je kaart, zó mooi gedaan,groetjes Petra

martina's kaartjes zei

inderdaad, soms is de kleurencombo een echte uitdaging ! zo ook vandaag vond ik... wel top dat je toch weer een hele leuke, zonnige kaart hebt gemaakt, mooi
bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
Nog een fijne dag,
grtjs, martina

Marijke zei

Wat een mooie bloemen heb je gemaakt! Ik ben toch al gek op deze bloemen. De zonnehoedjes! Prachtig gekleurd en mooi afgewerkt! Zeker mooie materialen van SU. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaart met die mooie bloemen in de prachtige herfsttinten...dat is absoluut de kracht van SU...alles past perfect bij elkaar..

liefs Annemarie en Merit

Femminde zei

Wat een super mooi kaartje Yvonne. Zo gaaf gelukt in de gevraagde herfstkleuren. En zo voor veel gelegenheden te gebruiken.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

gerrie zei


Wowww wat een schitterende kaart heb je gemaakt Yvonne, hij spat van het scherm met deze prachtige kleuren.
Lieve groetjes, Gerrie.

Jantine zei

Hele mooie kaart, Yvonne! Leuk met al die bloemen!
Groetjes,
Jantine

Ans S. zei

Prachtige herfstkaart met mooie bloemen als blikvangers.

Groetjes Ans

Marfien zei

Leuk om de ponsen voor deze kleuren te gebruiken, lief en mooi kaartje Yvonne

Nancy zei

Hey Yvonne,

Drukke werkdag en lange file overleefd, opgeruimd en nu met een tas thee mijn blogrondje doen...
Wat maakte jij een super mooie kaart in deze herfstkleuren...
Wat een mooie bloemen zijn dit zeg...

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

Mooi resultaat. Groetjes Els

karin zei

Mooi met die bloemen in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Nelleke zei

Prachtige kaart in de gevraagde kleuren. Ik dacht eerst ook dat het zonnebloemen waren Hihi.
Het komt allemaal zo goed uit, die vind zijn weg wel. Groetjes, nelleke

Nancy Soetaert zei

toffe kaart voor het KKT!
Leuk idee om van de margrietjes zonnebloemen te maken.
Nancy

Margreet zei

Wat een prachtige bloemen heb je in de gevraagde kleuren gemaakt, Yvonne.
xxx Margreet

GerJanne zei

Grappig dat jij dat gevoel ook had, dat het zo snel gegaan was, de maand. Ik denk dat het bij kwam doordat we 3 september pas terug waren van de zomervakantie.
Je kaart voor het KKT is supermooi! Het is en mooie kleurencombi...

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Yvonne ... prachtige zonnebloemen erop

groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje met deze zonnige zonnebloemen op deze grijze dag!