donderdag 19 september 2019

Stamp Impressions Europe Bloghop

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Goedenavond!!

Het is ook de 19e van de maand en dus komt het 'Stamp Inpressions Europe'
Design Team weer in actie! Een team dames uit verschillende Europese landen, 
waar ik deel van uit mag maken. We willen jullie inspiratie geven met 
Stampin' Up! producten! Deze keer willen we jullie ideeën laten zien met 
als thema:  Gift Voucher! We zijn dus aan de slag gegaan om een mooie
verpakking te maken voor een KadoKaart of cadeaubon. 

Dit is mijn uitwerking:


 De voorkant... En de binnenkant:


Het is een drieluik met een band eromheen geworden. Het DSP (designpapier)
'Pressed Petals' heeft zoveel prachtige bloemen die je kunt gebruiken. Ik heb er
diverse uitgeknipt en opgeplakt. Naast het DSP heeft de kaart ook niet veel nodig!


Op het kleine enkele kaartje kan een boodschap geschreven worden of
er kan een KadoKaart in geschoven worden.

Ik maak dit soort KadoKaarten ook in opdracht! Met een Stampin' Up!
tegoed erop of gewoon als kaart, zodat er zelf nog iets in geschreven kan
worden! Klik HIER voor meer informatie.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Je kunt na 19.30u beginnen met 
hoppen . Klik op de namen hieronder:




Veel plezier!!

Liefs,



----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!


Benodigdheden
Linen Thread
[104199]
€ 6,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00



-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 23 september, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOSTESS CODE

Doe je zelf, rechtstreeks een bestelling via mijn Stampin' Up! website?
En bestel je voor minder dan 200 euro? Vul dan de hostess-code van deze maand
in (zie sidebar) en ontvang van mij een Stampin' Up! cadeautje als dank voor je 
bestelling! Bestel je voor meer dan 200 euro? Dan ontvang je zelf Rewards!
Wil je hier graag meer over weten? Laat het weten!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

KOMENDE WORKSHOPS
Klik op de afbeelding voor een vergroting of kijk onder het 
Workshop-tabje bovenaan deze pagina!

 
Kaart-modellen 19 september              KaartenBuffet 5 oktober
                                                            World Card Making Day!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

LOPENDE ACTIE


4 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Wat weer een supermodel! Gaaf gemaakt!

Salina - PaperStar* zei

Wat een juweeltje! Hier kun je menig dame blij mee maken!

gerrie zei


Wat een schitterende kaart weer Yvonne. Het DSP doet natuurlijk ook wonderen, maar met deze combinatie van paars is het een superkaart geworden.
Lieve groetjes, Gerrie.

Sigrids kreative ART zei

Adorable.