donderdag 28 november 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Ook vandaag weer een berichtje! Challenges Donderdag probeer ik zo min mogelijk
over te slaan :) Ik heb een kaartje gemaakt voor de Liftchallenge, klik HIER.
Marjan en Cornelie vragen om met een stencil een zelfgemaakte achtergrond op je
kaart te laten zien.

Mijn kaartje is gemaakt met producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus!
Ik vind tropische dingen altijd al heel leuk: flamingo's, hibiscus, palmbalderen
en ananas. Dus toen ik deze nieuwe serie zag, was ik meteen helemaal verliefd!
Ik zal de komende weken meer ermee plaatsen. Ik heb van een downline van
mij al wat mogen spelen met de producten, echt SU-per!



Ik heb zelf ooit een stencil zelf gemaakt, voor de Bokeh-techniek. Daar moest
ik aan denken toen ik het voorbeeld op het Challengeblog zag, dus die heb ik opgezocht!


Met spongedaubers en inkt maak je zo je achtergrond!


Het is een kort berichtje vandaag.. Ik ben vandaag een dagje naar CentrO in Oberhausen!
Een jaarlijks dagje uit met 3 vriendinnen, heerlijk! Daar kijken we altijd al lang naar uit..
Heerlijk shoppen, struinen over de kerstmarkt en koffie/thee drinken bij Starbucks!
We gaan even een dagje genieten...

Als je nog iets naar beneden scrollt, vind je daar nog even de lopende acties
voor de komende dagen.

Tot gauw! Fijne dag!!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 2 december, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer in november? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 


EN VERKRIJGBAAR T/M 30 NOVEMBER


---------------------------------------------------------------------------------------------

TOT EN MET VRIJDAG 29 NOVEMBER
(eigen actie)


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Vanaf 3 december kan ik de nieuwe catalogi bestellen en vanaf 3 januari zijn de 
producten te bestellen. Dan kan ik hier ook de product-informatie plaatsen!

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk zomers kaartje! grappig en fris te zien tussen het 'kerstgeweld'. Gezellig zo'n vriendinnendag!

Ellen zei

Prachtige kaart is dit zeg...mooi ook qua kleuren!
Groetjes Ellen

Marjan zei

Heel erg gaaf jouwt kaart met je eigen gemaakte stencil! Veel plezier vandaag en fijn dat je weer met ons meedoet!

Cornelie zei

Ja zo simpel kan het zijn, maar naast een toffe achtergrond, maak je van de rest van de kaart ook weer een feestje. Heel erg tof, dank je wel!