zondag 10 november 2019

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo! Welkom op deze zondag!
Ben je aan het genieten van je weekend? Ik hoop het! Wij hebben vandaag het 'Grote mensen feest' van de jongens. Ze zijn vrij dicht op elkaar jarig en ongeveer halverwege plannen we altijd het feest voor familie. Een huis vol visite dus! Gezellig!

Vandaag begint ook weer een nieuwe challenge op het Dutch Card Lovers Blog, klik HIER.
Daar vind je natuurlijk ook de winnaars van de afgelopen challenge.


Deze keer koos Rosalien de challenge en dat werd: maak een kaart met een kader en een afbeelding die buiten het kader doorloopt. Ik heb van het grote hert zijn gewei en staart buiten het kader geplakt!


Op de sneeuwsterren heb ik Wink of Stella gebruikt, voor nog meer 'sneeuw-effect'.

Heb je vandaag een knutsel-dagje? Doe gezellig met ons mee!!
Maak er een mooie zondag van!!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 11 november, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer in november? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 


---------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

4 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooie kaart, Yvonne! Veel plezier vandaag met het Grote mensen feest! En van harte met je jongens natuurlijk :)

Margo zei

Wat een mooie kaat !
Groetjes
Margo

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd met je zoons. :)
Leuk idee om het designpapier als achtergrond te gebruiken, deze lijn vindt ik schitterend.
Super kaartje.

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Yvonne! Dat achtergrond papier geeft meteen zoveel sfeer. Hoop dat het 'Grote mensen feest' gezellig was gisteren. Nu de kinderfeesten nog!