zaterdag 21 december 2019

FotoTutorial 'Gnomes maken'

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!! 

Leuk dat je weer even voorbij komt! Ik heb vandaag (eindelijk) weer eens een
FotoTutorial voor jullie!! Door de drukte van de afgelopen maanden kwam het er
maar niet van.. Ik wil dit in het nieuwe jaar echt meer gaan doen, ook voor 'kleine 
dingen', dus dat is een goed voornemen vanuit mij :) 

Je hebt ze waarschijnlijk al meer voorbij zien komen: gnomes! Ze zijn echt zo
leuk en vooral ook op kerstkaarten! Een collega-demo is hiermee begonnen, maar
ik had niet dezelfde producten als zij gebruikte, dus heb ik een alternatief gevonden.
Je kunt de verschillende onderdelen zelf bij elkaar zoeken in spullen die je zelf
hebt en erop lijken! Bij mij werden het kerstkaarten voor de jongens en ze vonden 
ze geweldig.. 


Hieronder vind je stap voor stap hoe je te werkt kunt gaan:









En dan kun je ze bijvoorbeeld zo op een kaart verwerken:


Je vindt deze en meer FotoTutorials terug onder het speciale tabje bovenaan
deze pagina of je kunt HIER klikken. Veel plezier met maken en een fijn weekend!!


Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 23 december, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Vanaf 3 januari gaan de nieuwe Mini-Catalogus en Sale-a-Bration in!
Vanaf nu geldt voor de producten uit de najaarscatalogus die ons gaan verlaten:
op is echt op!! 

3 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

hi hi wat grappig deze 'gnomes'! Helemaal hot en happening op dit moment, kan me voorstellen dat de jongens de kaartjes super vonden want dat zijn ze!

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke kaartjes met deze schattige gnomes!

Groetjes, Merit en Annemarie

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Hoe bedenk je het!!