dinsdag 10 december 2019

Gefeliciteerd!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


7 weken in een rollercoaster.. Zo voelt het :) Maar gisteren hebben we het hoofdstuk
'huis kopen en huis verkopen' kunnen afsluiten! Van de eerste bezichtiging van ons nieuwe
huis tot aan de bedenktijd voor de kopers van ons huis en de handtekening voor de 
hypotheek: het zit erop en dat in 7 weken! Maar ik ben blij dat het erop zit.. Nu kan ik me
weer vol overgave storten in wat ik leuk vind om te doen!!

Gisteren zijn de nieuwe catalogi al zoveel mogelijk verzonden. Een aantal overhandig ik nog
of doe ik in de bus. En nu nog een inhaalslag maken met kerstkaarten, want ik lig hopeloos
achter... Maar dat komt goed! 


Vandaag een kaartje wat ik een paar weken geleden heb gemaakt voor mijn schoolvader.
Hij was jarig en is vrijwilliger bij Natuurmonumenten, dus werk het een natuur-kaartje
met de 'spotlight' techniek.


Ik stempelde met Memento en heb de onderdelen gekleurd met Blends.
Ik gebruikte 2 sets: Peaceful Place uit de jaarcatalogus en de Nature's Beauty
set uit de najaarscatalogus. En die laatste blijft en gaat mee naar een volgende
catalogus! Ze zijn perfect te combineren.


Ik ga gauw weer verder met mijn kerstkaarten! 
Donderdag ben ik er weer voor 'Challenges Donderdag'!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ACTIE WOENSDAG 11 DECEMBER
GRATIS verzending van jouw bestelling t.w.v. €5,95! 
Rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn.
Geldig bij bestellingen vanaf 40 euro.


------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 16 december, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Wil je de producten VOOR kerst met
zekerheid in huis hebben? Bestel dan VOOR 15 december! 

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

3 opmerkingen:

Renate zei

Jullie kunnen dit jaar in ieder geval goed afsluiten, en zonder al te veel stress gaan genieten van de feestdagen.
Hopelijk geven de kerstkaarten je ook niet al te veel stress.
Deze is erg mooi geworden. De spotlight stamping techniek geeft een leuk effect.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Oh geweldig! Wat snel!! EN dat geeft weer rust.
Je kaart voor je schoonvader is heel gaaf! Leuke techniek is het!

Annemarie en Merit zei

Schitterende kaart!!!
En van harte met koop en verkoop van de huizen...
Heerlijk dat het erop zit..geeft rust.

liefs Annemarie en Merit