donderdag 16 januari 2020

Challenges Donderdag: Poppies!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Er is weer een week voorbij, tijd voor Challenges Donderdag!
Ik heb weer een bijdrage voor het 'Global Design Project', klik HIER.
Ik had graag met meer mee gedaan, maar ik heb zaterdag een dag
georganiseerd voor 21 collega-demo's en ik ben dus druk met de
voorbereidingen voor die dag! Wel SU-per leuk natuurlijk!


Ik heb de 'poppies' (klaprozen) uit de Mini-Catalogus in de spotlight
gezet! Het thema is 'Celebration'. En voor mij is dat in dit geval 'mijn
klanten/workshoppers vieren'!



Ik maakte deze schriftjes voor workshoppers die deze week voor het eerst
dit jaar weer kwamen. Een klein extraatje om ze te bedanken voor hun komst.


Voor bij bestellingen maakte ik kleine notitieblokjes met dezelfde serie:


De voorkant beplakte ik met het DSP (designpapier). De afbeeldingen 
zijn kant-en-klare uitdruk-velletjes. Kijk voor alle gebruikte materialen
en de informatie onderaan dit bericht.


Ik ga gauw weer verder met de laatste voorbereidingen!
Ik heb er zin in :)


Lieve groetjes,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag 20 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de afbeeldingen hieronder voor meer informatie en eventueel online bestellen:

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtig Yvonne. Klaprozen zijn zo mooi en ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die ze niet mooi vond. Je kaartjes zijn ook super!

Nicole Parmentier zei

Wat een lieve kleine cadeautjes heb je gemaakt. Die workshoppers van jou boffen maar!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

SUperleuk Yvonne en ik ga het blokje voor iets speciaals gebruiken, want het is zo cute.

Lieve groet yvon

gerrie zei


Wat verwen jij je workshopsters toch.Prachtig cadeautje om weg te geven.
En je kaart is ook gaaf ondanks weinig tijd.
Lieve groetjes, Gerrie.