vrijdag 10 januari 2020

Foto-Tutorial Regenboog-kaarten

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo! Daar ben ik alweer... Met het 3e en voorlopig laatste regenboog-bericht in
2 dagen tijd! Zoals beloofd wil ik vandaag met jullie de Foto-Tutorial delen hoe
je de regenboog-kaarten kunt maken. Gisteravond heb ik in het bericht al een
PDF gedeeld die je kunt downloaden, maar via dit bericht kun je hem ook volgen!

Ik bedacht deze tecniek zelf. omdat ik een regenboogkaart voor iemand wilde
maken. En het werden er al snel meer :)


Ik leg hieronder stap-voor-stap uit hoe je te werk gaat:

Stap 1: Benodigdheden: 
- Babydoekjes
- Whisper White (gewoon) cardstock
- Vouwbeen of iets soortgelijks waar je de babydoekjes omheen kun wikkelen
- Refills in de gewenste kleuren. Kijk voor de gebruikte regenboogkleuren even
onderaan dit bericht. 


Stap 2: Wikkel 2 babydoekjes om het vouwbeen en zet van boven naar
beneden streepjes inkt op de babydoekjes, zoals op de foto.

Stap 3: Vul aan met alle kleuren die je wilt gebruiken, maximaal 
de lengte van het vouwbeen.

Stap 4: Leg het vouwbeen aan één zijde van het papier en trek/duw hem
over het papier heen, in de vorm die je wilt. Hoe harder je drukt, hoe 
duidelijker en feller de kleuren worden.

Stap 5: Je kunt net zo lang cardstock velletjes vullen totdat de inkt
echt minder wordt! Zo kun je meteen een stapeltje kaarten maken.
Ook kun je verschillende vormen maken! In een boog, rechte lijn
of S-vorm.


 Stap 6: Nu kun je de kaart opmaken zoals je wilt!

Makkelijk he?! Maar wel heel leuk om te doen!! Ik ben benieuwd of
je het ook een keer wilt proberen :) Veel plezier!

Ik maak regelmatig Foto-Tutorials en heb deze voor je verzameld onder het
speciale tabje bovenaan deze pagina. Of klik HIER.

Een fijn weekend!!


Lieve groetjes,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 13 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Klik op de afbeeldingen hieronder voor meer informatie en eventueel online bestellen:

Product List 
Paper Trimmer
€ 30,00
Paper Snips
€ 12,00

4 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh... wat een leuke techniek zo. toch maar weer babydoekjes aanschaffen dit wil ik ook wel eens proberen zo. dank je wel.
Je kaarten zijn top

Kaartenkraam zei

Wat een bijzondere manier van achtergrondjes maken! Heel leuk effect en veel mogelijkheden.

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Wat een vrolijke serie regenboogkaartjes, ik vind ze prachtig! Leuk ook dat je een fototutorial plaatste, misschien ga ik het ook wel een keer proberen.

Stampidoe@gmail.com zei

Zo, simpel maar je moet er maar opkomen, SUper idee. En bedankt voor de uitleg, ga er zeker mee aan de slag.
Groetjes Yvon