zondag 26 januari 2020

Stamping Sunday - Peaceful Poppies

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h



Hallo!!
Het is vandaag de vierde zondag van de maand, dus heb ik weer een bijdrage 
voor een bloghop. Het Stamping Sunday Team van Sara Levin komt weer in actie! 
Met deze bloghop hop je over de hele wereld! We zetten deze maand de set 
'Peaceful Poppies' in de spotlight! 

Ik heb drie kaarten gemaakt, voor de beginnende, gemiddelde en gevorderde

stempelaar! Steeds een stapje 'moeilijker', meer meer verschillende materialen.



Het eerste kaartje is een 'Simple Stamping' kaartje. Één laag, plat 
gestempeld met alleen een paar sequins als versiering.


Op de 2e kaart is dezelfde opzet gebruikt, ik heb alleen kant-en-klare 
embellishments toegevoegd. Deze kun je uitdrukken en plak je zo
op met lijm of dimensionals.


En op de 3e en laatste kaart zitten ook stempelafdrukken welke zijn
uitgestanst. Maar ook een achtergrond-stans en een strik van ribbon.


Moeilijk te maken zijn ze geen geen van drie! Vind je het leuk om een keer te 
leren hoe je kaarten 'samenstelt'? Laat het me weten en we prikken een datum 
voor een workshopje!

Vind je het leuk om alle producten uit de suite eens goed te bekijken?
Bekijk dan het Stampin' Up! YouTube filmpje, klik HIER. Kijk voor alle
materialen en de bestelgegevens onderaan dit bericht.

 De andere DesignTeam leden hebben ook weer prachtige uitwerkingen gemaakt!
Hop je met ons mee??


Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag 27 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.



Klik op de afbeeldingen hieronder voor meer informatie en eventueel online bestellen:

7 opmerkingen:

Martin Stone zei

Beautiful projects Yvonne!

Stampidoe@gmail.com zei

De eerste is eenvoud siert, maar niet minder mooi. De tweede is mooi, maar de derde is mijn favoriete ❤

Je hebt een zeee mooie stijl Yvonne

DB zei

Fantastische kaarten, Yvonne. Great minds think a like... Ook ik heb de Label Me Bold gecombineerd met de Painted Poppies bundel :)
Groetjes,
Danielle

Sara Levin zei

Yvonne ~ I love the clean lines of all three of your cards! Even at the avid level it's clean and stunning. Color me impressed.

martina's kaartjes zei

vind alle kaartjes een voor een wel leuk en geslaagd
grtjs,martina

Sharni Haines - Australia zei

Such stunning and elegant cards Yvonne!!! I’m in total awe!! Beautiful ❤️❤️❤️

Tammy C. Wilson zei

Gorgeous cards, Yvonne!!! Love the black and white contrast with the poppies!