dinsdag 14 mei 2013

Challenge #167 Cards & Scrap: Uiltjes!!

Een nieuwe dinsdag, een nieuwe uitdaging bij het
Cards and Scrap Challenge Blog!

Deze week is Team Torkoois aan de beurt en mag ik ook
weer een Lay-out laten zien! De opdracht deze week is:
Gebruikt uiltjes of een uil en het thema is 'geslaagd'!

Ik moest wel even denken, want ik heb geen foto's die
met het thema te maken hebben, dus is het iets heel 
anders geworden!  We zijn bijna 3 jaar geleden naar de
Landgoedfair op Landgoed MariĆ«nwaerdt geweest en 
daar werd een roofvogeldemonstratie gegeven, ook met
uilen. Het was een hele mooie en GESLAAGDE dag..
Vandaar deze lay-out!!

We konden de uil van dichtbij zien, dus stond ik 
(natuurlijk weer) met mijn camera vooraan :-)


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Doe je ook mee met de challenge??


De sponsor van deze week is Noor!Design

En klik HIER voor alle mooie voorbeelden van het DT!


Lieve groetjes, Yvonne

14 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi Yvonne jou lay-out.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

Je@net zei

Wat een originele uitwerking van het thema, Yvonne. Super leuk lootje ook!

Marjan zei

Mooie en zeker originele LO!

Richtsje zei

Schitterend Yvonne, wat een prachtige layout weer! En missie geslaagd, de uil is heel mooi aanwezig!

Groetjes Richtje

Hanneke zei

Wederom 'n geslaagde layout!

Tot gauw,
Groetjes Hanneke

Rosina zei

Heel mooi layout Yvonne...leuk zo'n roofvogelshow...die heb ik ook al eens meegemaakt....

groetjes Rosina

Marijke zei

Wat is tie origineel jou foto LO, echt prachtig gemaakt!!

Groetjes,
Marijke

Cornelie zei

Gave LO!! Prachtige foto. Erg leuke gecombineerd zo!!

Tinie zei

Leuke oplossing heb je bedacht!! Zeer geslaagd en een prachtige uil!!
Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt Yvonne, prachtig.
Liefs van Anita

Aletta zei

Een hele GESLAAGDE layout Yvonne!
Echt geweldig die grote uil en zeer toepasselijke tekst erbij.
Groetjes Aletta

Bernadet zei

ontzettend mooi gemaakt Yvonne.
Leuk hoe jij met dit thema net een ietsiepietsie andere Lo hebt gemaakt

Brendaxx zei

Wederom een zeer geslaagde LO Yvonne! Prachtige foto ook van die uil,gaaf zeg! Groetjes,Brenda