donderdag 16 mei 2013

Week 21 Yvonne's 52 weeks of Christmas

Hebben jullie het ook al gezien??
We gaan hard op weg naar de helft van de challenge!
We zitten alweer zo halverwege het jaar.. Wat gaat dat snel..
En ik blijf volhouden! Ook al is het (wat ik al dacht) nu
wel moeilijker vol te houden met dit mooie weer..
Echt superleuk dat er nog steeds gemiddeld 15 anderen
ook iedere week meedoen!! Ga ook eens bij hen kijken!
Ze staan rechts in de sidebar.
Wil je vanaf nu gaan meedoen? Kan ook hoor!! Je kunt
inspringen wanneer je wilt!! Laat even een berichtje
achter bij deze post!

Ik heb nog een keertje de sketch van de Liftchallenge van
een paar weken geleden uit de kast gehaald.. Ik blijf hem 
zo leuk vinden.. Maar dus nu een kerstkaart!!

Gemaakt met restjes van papier wat ik al
eerder heb gebruikt..

De sneeuwster is van Crealies..

En het vormpje onder het vaandeltje is een Nestabilities.
De sneeuw heb ik gemaakt met een Perlen Pen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan maken!
 Lieve groetjes, Yvonne

17 opmerkingen:

Mariƫtte zei

Knap dat je het zo goed blijft volhouden. Mooie lift heb je gebruikt, het is een prachtig kaartje geworden. groetjes Mariƫtte

jolanda zei

mooi kaartje.
Zelf maak ik elke week ook nog een kerstkaartje en heb er tot nu toe nog geen moeite mee, vooral omdat je het nu rustig aan kunt doen

Irene zei

Een schatje Yvonne, hou wel van deze stijl!!!!

xx Irene

Riet zei

Prachtig gemaakt Yvonne.

Liefs Riet.

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje weer Yvonne,
leuke dat liftmodelletje en het papier is ook heel leuk...

Ook mijn kaartje staat er weer bij....ik heb er nu al meer gemaakt dan vorig jaar, ennnn zonder stress...

groetjes Rosina

Wybrich zei

Ook weer een leuke kaart Yvonne!
Ik doe deze week ook weer mee.

Misseke zei

Prachtige kerstkaart, Yvonne - mooi modelletje, om te liften ;).

Mijn kerstkaart staat er ook weer - toch gelukt :)

Groetjes, Misseke

Grietje Jansen zei

Leuke en vrolijke kerstkaart Yvonne.
Zelf ben ik weer niet van de partij, maar hoop nu mijn twee grote projecten bijna klaar zijn ook eindelijk weer tijd voor kaarten te vinden.

Groetjes Grietje

Joke de Wit zei

Ik doe weer mee hoor Yvonne.Groetjes Joke

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk kaartje! Ik heb ook weer meegedaan deze week :) http://lindacrea.blogspot.nl/2013/05/christmas-with-rudolph.html

Richtsje zei

Mijn complimenten Yvonne dat je dit zo goed volhoud en met jou al die anderen! En ook dit kaartje ziet er weer heel mooi uit! Prachtige eenvoudige stijlvolle kerstkaart!

Groetjes Richtje

Mieke zei

Ohhh dat beertje is zoooo lief!
Ik vind dit echt een super mooie kerstkaart!
Ja, jij staat wat meer onder druk natuurlijk omdat je de uitdaging hebt georganiseerd ;-) MAAR je gaat er achteraf wel super blij mee zijn! En ik doe mijn best om solidair te blijven en elke week mee te blijven doen! Soms lastig, maar het moet lukken, hihi.

PIKO hobbyblog zei

Het is een prachtige kaart geworden.
En heb je mij 1ste kaart gezien voor mij Ouders?
Oja de pakketjes zijn vandaag aangekomen met de post super bedankt!
Liefs Pia

Wies zei

Leuke kaart met lief beertje.
Deze week ben ik ook weer van de partij. Ik heb mijn kaart net geplaatst. Maar of ik het straks de hele zomer volhoud??????
Groetjes, Wies

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een superschattig kerstkaartje gemaakt Yvonne, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Louise zei

Leuk vrolijk kaartje Yvonne, vanaf volgende week doe ik weer mee hoor!


gr.LOuise

Unknown zei

HOi,
Wat een leuke kaart. Mijn excuses ben het vandaag helemaal vergeten en heb er geloof ik ook niet een op voorraad, maar zal t inhalen.
Groetjes Saskia