zaterdag 18 mei 2013

'Gouwe Ouwe' bij Crealies! Scrapline mallen

Soms heb je producten die superleuk zijn om mee
te werken, maar die door de tijd heen een beetje
in een vergeethoekje terecht zijn gekomen..

Vandaag halen we bij Crealies een ouder product 
uit de kast en laten we nieuwe ideeën daarmee zien..
Het zijn de Scrapline mallen.
Je kent misschien wel de vellen papier in een mooie
vorm die je op een kaart of lay-out kunt gebruiken.
Die kun je ook prima zelf maken met deze mallen!!
Uit ieder kleurtje papier!

Ik heb deze layout gemaakt met twee maten uit een
Scrapline mal en met de Masks and More
gecombineerd.. 

Ook heb ik de Creative Flowers gebruikt..


Kijk op het Crealies blog voor meer voorbeelden!!
Klik HIER.

Een heel fijn weekend!!
En als je mee wilt doen met mijn candy, kijk dan 
even in het bericht hierboven!!

Lieve groetjes, Yvonne

7 opmerkingen:

hennie zei

Nou Yvonne het is uiteindelijk toch weer een hele verzameling voorbeelden geworden, erg leuk!
Liefs hennie.

Unknown zei

Heel mooi, ik vind de bloemen ook erg leuk gemaakt!

Groetjes Sandra

Marjan zei

Inderdaad een leuke manier om de mallen te gebruiken. Prachtige bloemen en een gaaf geheel, Yvonne.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende layout Yvonne, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Yvonne.

Liefs Riet.

Rosina zei

Heel mooi layout heb je weer gemaakt Yvonne, ik vind die bloemen ook schitterend, net als de prachtige foto's

groetjes Rosina

P.s. Ik mis je reactie's op mijn kerstkaartjes...

Erica ♥ zei

Oh wowww mooi gemaakt zeg, en ook de
bloemen zijn schitterend.
De mallen zijn zeker leuk zeg ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl