dinsdag 29 april 2014

Creatief met Kaarten

De nieuwste uitgave van Creatief met Kaarten is uit!! 
En ik heb een bijdrage mogen maken met materialen van 
Stampin' Up! 3 van de 4 kaarten die ik heb gemaakt staan in 
het blad, ééntje niet, die zie je hier!!! Ben je benieuwd naar 
de andere 3 kaarten?? 
Ga dan gauw naar de winkel en koop het blad! 
Natuurlijk staan er nog veel meer mooie kaarten in!!


Het is hier vakantie, maar het regent dat het giet.. 
Dus dat wordt een knutseldag met z'n drietjes!! Heel erg ;-)

'n Fijne dag!!
Yvon xx

7 opmerkingen:

Unknown zei

SU-per gaaf dat je kaarten zijn gepubliceerd!! Deze vind ik ook erg leuk geworden!

Balen die regen hè!! Hier wordt het ook een knutsel/spelletjesdag :D.
Veel plezier met z'n drietjes!

Groetjes, Priskilla

Renate zei

Kei leuk kaartje! Het boekje beland dadelijk in mijn boodschappenwagentje. Jammer dat het weer even niet mee zit tijdens deze vakantie.

-xies- Renate.

Hanneke zei

Hoi Yvonne,

Leuke, vrolijke kaart!
De regen heeft ook een positieve kant.... nu kun je weer mooie creaties maken!

Fijne dag, groetjes Hanneke

martina's kaartjes zei

weer een grappige, leuke kaart werd het
probeer nog te genieten, ondanks het slechte weer
grtjs,martina
x

Irene zei

Wat een superrr leuke kaart en gaaf joh dat 3 van je 4 kaarten in het blad staan. Hier is het 22 graden, geen zon maar ook geen spatje regen...wat een verschillen he in ons mini-landje!

xx Irene

Joke de Wit zei

Dat is leuk Yvonne je kaarten in een blad ze zijn ook erg mooi.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Yvonne, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita