dinsdag 29 april 2014

De eerste kitjes verkrijgbaar!!

Laatste bericht 29 april: Het laatste kitje is verkocht! 
Volgende maand een nieuw kitje!!
Wil je hem al eerste hebben? Ik kan je op de lijst zetten!!

Ter promotie van het kitje, blijft dit bericht iets langer bovenaan staan.. Kijk voor het nieuwste bericht hieronder!!

Ik heb vanmiddag het eerste kitje gemaakt!! Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

In het kitje zit:

- 12 stuks 15x15cm designpapier uit één serie (in dit geval Retro Fresh Designer Series paper)
- 4x A4 effen, 2x creme en 2x Coastal Cabana
- 3x doilie
- 4x Designer knoop
- Plakparels
- 60cm lint Coastal Cabana
- 120cm touw
- 2x vierkante envelop

Een compleet setje met genoeg materiaal voor minstens 3-4 kaarten!! Helaas mogen er geen stansjes of stempelafdrukjes in een kitje. Dit is tegen de regels van Stampin' Up!
De prijs van dit kitje komt op €8,50 excl. verzenden (één kitje €2,56).

Heb je suggesties, mis je iets of wil je eventueel een kitje/kitjes bestellen?? Laat het me weten!!! 
De levertijd is afhankelijk van de vraag, ook hoe vaak ik kitjes ga maken, maar daarvan houd ik jullie op de hoogte!! In eerste instantie één keer in de 1 of 2 maanden. Iedere keer zal het kitje anders zijn!!

Leuk is om een een kitje te bestellen met een stempelset!! Wat dacht je van 'Hip Notes' clear #133504 €13,95?! Of iedere andere set naar keuze!! Bestel hem mee en alles komt in één keer naar je toe!! En je bespaart verzendkosten!!

Bestel je kitje(s) door een e-mailtje te sturen naar: y_vanbruggen@hotmail.com


Geen opmerkingen: