dinsdag 19 augustus 2014

Gastdesigner Liftchallenge

Voordat de vakantie begon op het blog van de 
Liftchallenge (klik HIER) mocht ik de challenge
winnen, zo leuk! Nogmaals bedankt meiden!!

Daarom mag ik nu met de nieuwe challenge Gast-designer
zijn.. Er gaat vandaag weer een challenge van start en 
dit is wat ik gemaakt heb:

Het is weer een echte lift, zoals ik meestal doe.. 
Ik probeer de voorbeeld-kaart zo goed mogelijk te
liften, met een beetje van mezelf erin..


Dit zijn de gebruikte materialen:
Ik heb voor de achtergrond een mask gebruikt van Stampin' Up!
met witte dotjes, ingekleurd met een dauber en witte stempelinkt.

Dit is de te liften kaart (het origineel):

Kijk op het blog voor de voorbeelden van het Design Team!!
Ik vond het SUper leuk om mee te mogen doen!!
Liefs, Yvonne

15 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige lift, Yvonne!

Rosina zei

Heel leuk die geschenkverpakking Yvonne en weer zo mooi van kleur ook....SCHITTEREND!!! Ik ga zo even naar de liftchallenge kijken....
groetjes en een fijne dinsdag
Rosina

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Yvonne....super!

groetjes Diny

Marfien zei

Een hele mooie lift, echt een sweety

Kaartenkraam zei

Mooie lift, beeldschoon kaartje!

groetjes van Ank

Anoniem zei

Geweldig en de kleur is super!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Hij is super, Yvonne! Wat toevallig dat we allebei kozen voor grote stippels :)Erg mooi gedaan!

Margot zei

Supermooi Yvonne!

lenywim35 zei

Heel gaaf, en ik ga die zeker liften, vooral door mijn geliefde pergamanopapier dat er bij zit. gr lenyw

Els zei

Erg leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Els

Nelleke zei

Mooi Yvonne, o het begint weer helemaal te kriebelen..... groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Wat een gaaf voorbeeldkaartje als GD'er van de Liftchallenge!
Heel mooi en ik denk dat het me wel gaat lukken mee te doen!
GerJanne

Erica ♥ zei

Het ziet er schitterend uit, en wat heb je mooie kleuren gebruikt ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Renate zei

wat heb je dit prachtig gelift. Echt een pareltje.

-xies- Renate.

Cornelie zei

Ja een letterlijke lift en een hele mooie lift. Knap gedaan. Bij mij wisselt t. De ene keer lift ik letterlijk, de andere geef ik er een geheel eigen draai aan. Leuk toch al die verschillende uitvoeringen?! Je bent er een kei in, en heel erg leuk dat je met ons meeliftte!