woensdag 1 juni 2016

Nieuwe catalogus en Tip van de week..

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagmiddag 6 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Geef je bestelling door voor maandagochtend 12u,
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Goedemorgen!

Het feest is begonnen: de nieuwe catalogus is online!!
Afgelopen nacht zat ik om 3u achter mijn computertje om de eerste bestellingen voor klanten (en mezelf natuurlijk hihi) de deur uit te doen.. Het is gelukt! Dus voor iedereen die al besteld heeft: het komt eraan!!

Heb je de catalogus nog niet gezien?? Klik dan HIER, pak een kop thee of koffie en ga er lekker voor zitten! Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt! Wil je nog iets bestellen? Bij voldoende interesse gaat er vandaag nog een bestelling weg en anders komende maandag weer.



Er zijn daarnaast ook nog eens twee SU-per acties! 

* Bij een bestelling van €350,- of meer, krijg je in de maand juni €35,- extra hostess-credits!!! Bovenop de 'gewone' percentages hostess-credits die beginnen bij €200,- 10%.
Dit geldt voor individuele bestellingen, maar ook als je hostess bent van een party (zijn alle verkopen van iedereen bij elkaar meer dan €350,-? Krijg je als hostess €35,- extra!

* Wil je ook demo worden?? Doe dat dan ik juni!! Want t/m 30 juni mag je naast de starterkit TWEE GRATIS stempelsets uitzoeken!! Jij kiest welke, maakt niet uit, ook uit de nieuwe catalogus!! Dat noem ik nog eens feest!

Wil je graag mee weten? Klik dan HIER of stuur mij een email via y_vanbruggen@hotmail.com


Tip van de week!

Afgelopen donderdag heb ik meegedaan met de bloghop van team Utopia. Ik liet o.a. een kaart met de nieuwe ananas-stempel (Pineapple #141746 €17,00) zien:

Op het vellum heb ik met de kleur Island Indigo de tekst gestempeld. Omdat stempelinkt op vellum lang nat blijft, heb ik in de natte inkt clear (transparante) embossingpoeder gestrooid en verhit. Zo krijgt het een mooi glanzend laagje en is het meteen droog!

Het leuke hiervan is, dat je zelf als het ware gekleurde embossingpoeder maakt! Er zijn een aantal basis-kleuren poeder te koop, maar van alle andere kleuren van Stampin' Up! is geen poeder te koop.
Dus heb je veel kleuren inkt en werk je graag met embossingpoeder? 

Zorg dan dat je de clear bij je volgende bestelling doet!! 
Dan kun je embossen in iedere kleur die je wilt!!

In het bericht van de bloghop heb ik aangegeven dat ik een winnaar van een cadeaubon zou kiezen. Dit houden jullie nog even tegoed. Door familie-omstandigheden stel ik dit even uit naar het volgende bericht.. Wordt vervolgd!

Veel leesplezier in de online catalogus!!
Wil je een papieren versie? Laat het weten..

Lieve groetjes, Yvonne

1 opmerking:

Rosina zei

heel mooi je kaartje met die ananas erop...heeft al een heerlijke zomerse uitstraling...

groetjes Rosina