donderdag 18 mei 2017

Challenges-Donderdag!

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Maandag 22 mei, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond, 19u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten! Nog t/m 31 mei..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hallo!!

Eindelijk weer een keer een goed gevulde Challenges-Donderdag!
Deze week heb ik voor 3 challenges kaarten kunnen maken, kijk je mee??


De eerste is voor het Global Design Project. Met een sneakje naar de
nieuwe catalogus. Weet je nog, dat ik vorige week bij de rouwkaart 
schreef over de 'donut'? Niet gelezen? Klik HIER. Hier is 'ie dan!

De challenge #GDP087 is deze week:
Klik HIER om naar het challenge-blog te gaan.

De donut is gemaakt met ronde stansen en de stempel uit de
nieuwe set 'Oh So Eclectic'.. Ook de stipjes zitten erin..

De teksten komen uit 'Cool Treats', die meegaat naar de nieuwe
catalogus.

De tweede kaart is voor '53 Weeks to Christmas', klik HIER.
Ik lig nu al achter, maar dit is er in ieder geval weer eentje
voor de verzameling! Kijk je mee op het blog wat mijn
collega DT-leden hebben gemaakt?
De set met de krans gaat ons helaas verlaten en is nog 
verkrijgbaar tot 2 juni, via de retired-lijst.

En dan nog een set van drie kaarten voor de Liftchallenge!
Ik heb het echt gemist om mee te doen! Maar het lukte steeds
echt niet.. De challenge is: paperpiecen en een achtergrond
stempelen.. Klik HIER om naar het blog te gaan..

De bloem, bladeren en teksten komen uit de set 'Remarkable You',
welke meegaat na 2 juni.. 
Ik heb de bloem om 'Flirty Flamingo' gestempeld en de tak en 
bladeren op 'Wild wasabi' en daarna uitgeknipt..

De achtergrond is gestempeld met spetters en dan de tekst
erop. De bloem en de steel heb ik daarna met de fine-tip
glue pen bewerkt. Zo krijgt het een glossy laagje. En dat 
met lijm! Het droogt mooi op en lijk op 'Glossy Accents' 
wat vele wel zullen kennen..

Dat was het voor vandaag!
Morgen ben ik er weer met een post voor de maandelijkse
bloghop van het Stamp Impressions Team!
Kom je dan ook weer even kijken?

Liefs, Yvonne

9 opmerkingen:

lenywim35 zei

Mooie kaarten weer Yvonne. grts leny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een leuke serie weer Yvonne. De krans daar moet ik ook nog eens mee aan de slag, voordat hij ons gaat verlaten, blijft gewoon heel mooi. Leuk dat paperpiecen. Groetjes Ingrid

Jantine zei

Mooie challengekaarten, Yvonne! Jammer dat de kerstkrans uit de collectie gaat, hij is mooi!
Je maakte er ook een sfeervolle kerstkaart mee. De andere kaarten zijn ook prachtig.
Fijne donderdag.
Groetjes
Jantine

Gina zei

Leuke kaarten Yvonne ! Groetjes, Gina

!neke zei

Prachtige kaarten weer !!!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjan zei

Leuk dat je er weer bij bent, Yvonne en met een erg mooie set kaarten! De andere kaartjes in je post mogen er ook zijn! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Suzan zei

Prachtige kaartje Yvonne!
Groetjes Suzan

Cornelie zei

Tijd voor challenges heb ik ook nagenoeg niet. Als ik al tijd heb, werk ik liever voor het een of ander op voor ;-)
Maar ik klaag niet hoor, ik vind alles veel te leuk!
Je kaartjes zijn stuk voor stuk weer mooi. OOk de lift, dank je wel weer voor het meedoen!

Margot zei

Ze zijn prachtig!!!!