zondag 14 mei 2017

Moederdag

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Morgen, maandag, 15 mei, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor vanavond, zondag, 19u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten! Nog t/m 31 mei..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is Moederdag!

Een dag om je moeder eens extra in het zonnetje te zetten of,
als zij er niet meer is, aan haar te denken en mooie herinneringen 
op te halen..

Dit berichtje is iets later dan anders, maar zo weet ik zeker'
dat ik hetgene wat ik laat zien, al heb kunnen geven!

Ik kan mijn mams vandaag een knuffel en cadeautje geven,
waarvoor ik heel dankbaar ben..
En met een creatieve moeder, kan ik er natuurlijk niet onderuit
om een zelfgemaakt cadeau te geven!

Het zijn een kaart en twee cadeautjes. 
De cadeautjes (doos drop en stempelset) zijn verpakt in 
zelfgemaakte doosjes, gemaakt met het Envelop Punch
Board! Zo handig.. Voor ieder cadeautje een passend doosje!

De kaart is een beetje vintage, want daar houdt ze 
van! De gele kleur is 'Delightful Dijon', één van de 
In Color kleuren die eruit gaat.. Samen met 'Old Olive'.


En een foto van ons in Londen twee weken terug..


Ik wens iedereen een mooie dag, vol liefde of liefdevolle
herinneringen!
Lieve groetjes, Yvonne



Gebruikte materialen..
Alleen de delightful Dijon is niet meer verkrijgbaar.
De overige producten blijven ook na 1 juni te bestellen!






3 opmerkingen:

lenywim35 zei

Leuk gedaan Yvonne. Je Moeder zal het wel geweldig vinden. Gaafzo'n dochter.grts leny

Rosina zei

Heel mooi zo een leuke cadeautjes voor je ma gemaakt Yvonne...leuke foto van jullie saampjes..
groetjes Rosina

Joke de Wit zei

Mooi Yvonne.Gr.Joke