donderdag 12 april 2018

On Stage deel 3 bedankjes en nieuwsbrief

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!
Leuk dat je vandaag even langskomt op mijn blog!

Ik heb gisterenavond laat (of ook wel vanochtend heel vroeg) mijn
laatste nieuwsbrief verzonden, met alle info rondom de veranderingen
met de nieuwe catalogus. Heb je hem niet ontvangen of wil je hem
vanaf nu ontvangen? Laat het weten!
Ik zal later vanavond alle info ook hier plaatsen.


Ik begin eindelijk weer een beetje bij te komen van afgelopen weekend..
Zowel qua gevoel, maar ook met alles op een rijtje zetten en opruimen.
Zo kwam ik erachter dan ik de meeste cadeautjes die ik kreeg nog steeds
niet uitgepakt had! Ze zaten nog in een tas.. Erg he?! Hoog tijd dus om
ze uit te pakken en te laten zien!

Ik begin met de cadeautjes die ik had meegenomen voor mijn team:



Dit waren de dame die erbij waren op die dag.. Ik had een HEMA-schrift
gepimpt, met pen erbij. Ik vond het echt een beetje '80's style :)
Voor mijn upline Miranda had ik er eentje gemaakt in de regenboog-kleuren.

Op de witte banner staat gestempeld: A special note of thanks for you!

Aan de binnenkant heb ik ook een paar toepasselijke stempels gezet
en een persoonlijk boodschapje geschreven..

Voor de staff-leden die vanuit Amerika en Frankfurt kwamen, had ik
voor ieder een pakje stroopwafels gekocht en daar een label aan gemaakt.
De vorige keren bleek dat de buitenlandse collega's gek zijn op de 
wafels, dus een bedankje was zo bedacht :)

En ik ging ook met heel veel cadeautjes weer naar huis!

Dit was de tas en de inhoud die iedereen op zaterdag kreeg, met
lichtbakje en een hele leuke, nieuwe stempelset!

Dit waren de cadeautjes die ik kreeg op vrijdagavond tijdens
CentreStage, met een mooie beker, nieuwe kleuren-waaier en 
de nieuwe In Color 2018-2020 markers.

Ik had helaas geen gelegenheid om swapjes te kunnen ruilen, dus
ik had er ook geen gemaakt.. Maar ik mocht van een aantal lieve
collega's toch swapjes mee naar huis nemen, zo leuk!! Dankjulliewel!!

En dan was er nog dit mooie cadeau, wat ik On Stage in ontvangst 
mocht nemen voor anderhalf jaar (3x OnStage) als Event Council 
Member.. Het was de laatste keer.. Een mooi reisdagboek en een
mooi doosje met een hanger erin.. Echt SU-per!

Hier neem ik hem in ontvangst..

 Dit was mijn badge die ik om had deze dag..


Nou rest nog mijn eigen presentatie en de eerste uitwerkingen met nieuwe
producten. Zondag is er een bloghop van de Event Council Members.
En dan keert de rust weer terug om weer meer werkstukken te laten zien.
Ik kijk ernaar uit! Tot gauw!!



Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 16 april gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!

Vanaf 9 mei zijn de retired lijsten bekend! Alles wat niet meegaat naar de
nieuwe jaarcatalogus staat daarop. Kijk in het bericht van 9 april (klik HIER)
voor de linkjes naar de lijsten. Op de site zie je alleen wat nog beschikbaar 
is uit deze lijsten. Wat uitverkocht is, staat hier niet meer op! Voor alle
producten op deze lijst geldt: op is echt op!!

Vanaf 1  juni kunnen de nieuwe producten uit de nieuwe catalogus besteld 
worden. In mei is er een speciale bundel beschikbaar, info daarover volgt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat gaaf allemaal Yvonne.....je hebt wel genoten denk ik!
Heel erg leuk om je verhaal te lezen met de foto's erbij.
Groetjes Diny

Rosina zei

Zo te lezen is je on stage avontuur van afgelopen een groot succes geweest aan de foto's te zien Yvonne wat een mooie opgepimpte schriftjes had je voor je team gemaakt en ook de gekregen swapjes zijn super gaaf
leuk dat je inzet voor Stampin Up zo gewaardeerd wordt..

groetjes
Rosina