zondag 27 mei 2018

Stamping Sunday Bloghop - Stamparatus

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h CET


Het is de vierde zondag van de maand en dus hoppen we met het DesignTeam
van Stamping Sunday, van Sara Levin! Met ook weer een gast-designer.
Het team komt van over de hele wereld!! Hop je mee met het internationale
team vandaag??



Deze maand zetten we de Stamparatus in de spotlight! De nieuwe stamping
tool van Stampin' Up! Op 28 februari heb ik er al een hele post aan gewijd..
Hierin staan allemaal tips en trucs, linkjes naar filmpjes en voorbeelden,
klik HIER om die post te bekijken!


Ik heb twee kaarten gemaakt met behulp van de Stamparatus.
Een gewone en een 3D Easel kaart.. De hoofdkleur is een nieuwe
kleur (oude In Color) Poppy Parade. Ik heb hem zelf nog niet eerder
gehad, toen was ik nog geen demo, maar het is nu al één van mijn
favorieten!


Onderaan dit bericht vind je alle productinformatie van alle gebruikte
producten, zoals de stempelsets.


De eerste kaart is gemaakt met een sponstechniek. Om alle stempels eromheen 
precies op de juiste plaats en netjes recht te krijgen, gebruik je de Stamparatus!


Op de tweede kaart heb ik de teksten met de tool gestempeld. Ik heb hem 
één keer be-inkt en daarna steeds 1 stap verplaatst en weer afgedrukt.
Zo wordt de kleur steeds lichter en de afstand is steeds precies gelijk!
In de link bovenaan vind je een filmpje waarin dit ook uitgelegd wordt.


Het zijn twee verschillende kaarten geworden met dezelfde set, maar met
verschillende techniekje!

Op 15 mei heb ik ook een foto-tutorial bericht gemaakt met uitleg
over mirror-stamping met de Stamparatus, stempels spiegelen.
Klik HIER voor dat bericht. Dit zijn de kaarten die ik daarvoor maakte:


En ik heb nog een extra tip... 

Als zo stempelen niet goed lukt (in de hoek), probeer het dan zo!!
Draai de Stamparatus om!


Benieuwd naar nog meer voorbeelden? Dan kun je een kijkje nemen 
bij de volgende dames die vandaag meedoen met de hop:



Lieve groetjes,

    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 28 mei gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
DIT IS DE LAATSTE voor de 2017-2018 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!

Vanaf 9 mei zijn de retired lijsten bekend! Alles wat niet meegaat naar de
nieuwe jaarcatalogus staat daarop. Kijk in het bericht van 9 april (klik HIER)
voor de linkjes naar de lijsten. Op de site zie je alleen wat nog beschikbaar 
is uit deze lijsten. Wat uitverkocht is, staat hier niet meer op! Voor alle
producten op deze lijst geldt: op is echt op!!

Vanaf 1  juni kunnen de nieuwe producten uit de nieuwe catalogus besteld 
worden. Heb je jouw wensenlijstje al klaar? Geef hem dan alvast door!
Ik bestel meteen op 1 juni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Product List

3 opmerkingen:

Sara Levin zei

So many wonderful techniques all in one post Yvonne! I love all of the cards you've shared with us today!!

Lynsay zei

Beautiful projects Yvonne! The pattern stamping is something I never used to do, but with the stamparatus, it's so simple now!

D. Bennenk zei

Prachtige kaarten, Yvonne. En die gesponste kaart is echt WOW!