zondag 17 juni 2018

Fijne Vaderdag!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Ik wens iedereen een hele fijne Vaderdag toe!
Maak er een mooie dag van met je vader en/of opa of met
mooie herinneringen aan hen dier er helaas niet meer bij
kunnen zijn..


We vieren hier in huis Vaderdag, met de jongens en zullen de
beide vaders/opa's even extra in het zonnetje zetten vandaag.


(Je vindt alle productinfo en info over bestellen met de
verzamelbestelling van vandaag/morgen onderaan dit bericht)

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 18 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 17 juni 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! Ook dan doe je gewoon mee met
acties vanuit mij!!

Ik heb zelf een lijst met alle retired producten die ik verkoop. Heb je
interesse in deze lijst, vraag hem dan aan door middel van een e-mailtje!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met
een creditcard.

Product List

1 opmerking:

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Yvonne!
Groetjes Diny