dinsdag 19 juni 2018

Stamp Impressions Europe - Tropical Flair

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h



Want het is de 19e van de maand en dus is er weer een bloghop met het
internationale team van 'Stamp Impressions Europe'. Deze maand is het thema:
TROPICAL FLAIR! 


foto van Manuela Geiswinkler.

Ik heb drie werkstukjes gemaakt met de nieuwe stempels en stansen
uit de lijn 'Tropical Chic'. Het werden twee kaarten en een cadeauzakje..

De kleuren die ik gebruikte, zitten ook in de Designer Series
Paper (DSP): Granny Apple Green, Shaded Spruce en Blushing
Bride..

De eerste kaart is een vierkante kaart van 13x13cm. 

De tweede kaart is een langwerpige van 10x15cm waarop ik 
ALLE stempels uit de set heb gebruikt.. Het is even passen en
meten hoe ze er mat z'n allen mooi op komen, maar het kan!
Aan de binnenkant van de kaart zit de 3e tekst..

En een cadeau-tasje gemaakt met het Gift Bag Punch Board.
De bladeren op het DSP kun je uitstansen met de stansen, die
passen op elkaar (het grote blad links)!

Het DS uit deze serie vind je ook als 'share' onder het tabje bovenaan
deze pagina! Net als ander DSP en lint. Alle benodigdheden vind je
onderaan dit bericht.


Klaar voor meer inspiratie?? Deze dames hoppen mee:




Dankjewel voor je bezoekje, ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)
 Tot donderdag!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 25 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 24 juni 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! Ook dan doe je gewoon mee met
acties vanuit mij!!

Ik heb zelf een lijst met alle retired producten die ik verkoop. Heb je
interesse in deze lijst, vraag hem dan aan door middel van een e-mailtje!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met
een creditcard.

Product List 

8 opmerkingen:

Sigrids kreative ART zei

A very lovely Set.
x Sigrid

Yolanda Pasterkamp zei

Joh Yvonne, wat een mooie frisse set is dit!

Sarah zei

Super fleurig! Mooi!
Kreeg je mijn post aan?

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuk gedaan Yvonne. :) Lekker fris. :)

Martina zei

Wonderful projects!
xo, Martina

Diny zei

Wat een prachtige serie Yvonne!
De kaart met de bannertjes ga ik onthouden hoor.....zo leuk!
Groetjes Diny

melomakes.blogspot.co.at zei

Dear Yvonne, I love your projects, they look very fresh..
xx Manuela

rosa Mädchen zei

I love, love, love, love, love this set. Great projects.