donderdag 23 augustus 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button

on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!!

Het is donderdag, de vakantie is voorbij, dus we gaan de Challenges Donderdag
in ere herstellen :) Vandaag nog in een afgeslankte vorm, want zo net na de 
vakantie staat er zoveel op je to-do-lijstje.. Maar ik ben er een heel eind doorheen,
dus langzaamaan wordt alles weer 'normaal'!


De afgelopen dagen ben ik o.a. bezig geweest met het verzendklaar maken van
de nieuwe najaarscatalogus. Deze gaat 5 september in. Ik kan hem niet versturen
zonder een handgemaakt kaartje en meestal is dat een tag bij de catalogus..


Hij is gemaakt met nieuwe stempels die in de catalogus staan,
zoals de ruit (een grote achtergrond stempel) en een set waar het
vrouwtje in zit. Ik moest denken aan Vrouwtje Theelepel, ken je 
haar nog?? Echt jeugdsentiment!

Ik laat de tag meedoen bij '52 Weeks to Christmas', klik HIER.
'n Fijne Donderdag!!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 27 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 26 augustus 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

LAATSTE VERZAMELBESTELLING
voor de volgende acties:


EIGEN ACTIE augustus
Bij aanschaf van een inkt-pad de refill voor €2,50 in plaats van €4,50!



AUGUSTUS ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 augustus



Speciale set, verkrijgbaar van 1 t/m 31 augustus
of zolang de voorraad strekt:

 (klik op de afbeelding voor een vergroting)
Zie voor mooie voorbeelden gemaakt met deze set mijn speciale Pinterest-
pagina, klik HIER.

----------------------------------------------------------------------------------------------


8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke tag heb je gemaakt om bij de najaarscatalogus te doen Yvonne. Ziet er erg gezellig uit en die ruitjesstempel doet mijn hart al sneller kloppen ;P
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke tags heb je gemaakt, echt super zeg! Ziet er heel leuk uit.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

leuke reeks tags!
groetjes
Nancy DT52WTC

Enny zei

Mooie tags heb je gemaakt, heel leuk met dat vrouwtje ! Groetjes, Enny

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Yvonne!
Ziet er weer netjes verzorgd uit!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Yvonne,
De tags zijn erg leuk! En vrouwtje theelepel, ja ken ik nog!! Zo gaaf was dat..
Ik heb ervan genoten toen!
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

ha, deze is grappig ! mooi resultaat geeft dat
grtjs,martina
x

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze gaaf deze tags! En ja, vrouwtje theelepel, daar lijkt ze wel een beetje op. Heb meteen de tune in mijn hoofd...