zondag 19 augustus 2018

Stamp Impressions Europe - Christmas in August!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h



Hallo!!

Leuk dat je langskomt!!
Eindelijk weer een 'gewoon' blogbericht.. Ik ben gisteren weer thuis gekomen van ruim
2 1/2 week vakantie en zit dus nog helemaal in de was- en poetsmodus, maar ik wilde
toch graag meedoen met de hop van vandaag, dus ik heb tijd gemaakt om iets te maken..
En wat is dat weer heerlijk! Ik heb het wel gemist hoor.. Vanaf morgen ga ik weer volop
aan de slag! Want ik heb al een doos binnen met nieuwe materialen en de nieuwe
najaarscatalogus!! Lieve klanten: hij komt eraan!!


Het is de 19e van de maand en dus is er weer een bloghop met het
internationale team van 'Stamp Impressions Europe'. Deze maand is het thema:
CHRISTMAS IN AUGUST!


Ik ben aan de slag gegaan met de speciale set van deze maand: Blended Seasons.
Deze set is alleen in augustus te bestellen en er zitten stempels en stansen in die
je het hele jaar door kunt gebruiken.. Zo ook voor Kerst! De stempels en stansen
zijn los verkrijgbaar of als set.


In de stansset zitten ook 3 hele mooie accolade-vormen die aan twee zijden
een stiksteekje hebben. Ook is er een set met 10 nieuwe kleuren Watercolor
Pencils te krijgen. Ook deze is voor nu alleen in augustus te bestellen.
Morgen gaat er weer een verzamelbestelling weg, geef je bestelling vanavond
nog door.. Zie voor verdere info onderaan dit bericht..


Ik heb een kaart gemaakt.. En een cadeaudoosje, de basis hiervan 
is kant-en-klaar en je vindt hem in de jaarcatalogus.


Ik heb alles ingekleurd met Blends en de gebruikte kleuren voor
alles zijn Cherry Cobbler en Old Olive..


Zo, het begin is weer gemaakt!! Laat het seizoen maar beginnen, 
ik ben er klaar voor ;)



Klaar voor meer inspiratie?? Deze dames hoppen mee:



En vind je het leuk om te zien wat je nog meer kunt met de 'Blended
Seasons' set? Kijk dan eens op mijn Pinterest bord: klik HIER.
Dankjewel voor je bezoekje!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 20 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19 augustus 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

EIGEN ACTIE augustus
Bij aanschaf van een inkt-pad de refill voor €2,50 in plaats van €4,50!




AUGUSTUS ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 augustus




Speciale set, verkrijgbaar van 1 t/m 31 augustus
of zolang de voorraad strekt:

 (klik op de afbeelding voor een vergroting)

----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met
een creditcard.

Product List

8 opmerkingen:

Stampin Treasure zei

Erg leuk Yvonne, en super dat je dit zo snel nog in elkaar gezet hebt na je vakantie!
Lieve groetjes
Jose

melomakes.blogspot.co.at zei

Wonderful projects, dear Yvonne!!
Lg Manuela

Renate zei

Mooi hoor!!!
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. De hobby roept toch harder, dan de poets, en de strijk ;o)

-xies- Renate.

rosa Mädchen zei

Basically I'm not a huge fan of the traditional green and red christmas, but your projects look gorgeous!
LG Babs

GerJanne zei

Heel mooi! EN wat lekker, vakantie. Ik ben aan het aftellen en mag volgende week zaterdagmorgen na mijn nachtdienst zeggen dat ik vakantie heb!

martina's kaartjes zei

leuke projectjes, mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Yolanda Pasterkamp zei

Heel leuke projectjes Yvonne, zo mooi met die Pillow Box!
Groetjes, Yolanda

Sigrids kreative ART zei

Yvonne, this is so beautiful. I love it.
x Sigrid