donderdag 16 augustus 2018

Deel 2 - Handletteren met stempels

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!!

Voor je het weet ben je een week verder...
De vakantie schiet op hier, maandag gaat het gewone leventje weer van start..
Ik krijg de laatste week weinig uit mijn handen en heb gesloten om nog even
te genieten.. Al heb ik niet stil gezeten ;) Vanaf komende week weer inspiratie!

Ik heb nog een aantal pagina's uit mijn quote-boek nog niet laten zien, dus
die plaats ik vandaag..








Tot gauw!

Lieve groetjes,


    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 20 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19 augustus 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

EIGEN ACTIE augustus
Bij aanschaf van een inkt-pad de refill voor €2,50 in plaats van €4,50!




AUGUSTUS ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 augustus



Speciale set, verkrijgbaar van 1 t/m 31 augustus
of zolang de voorraad strekt:

 (klik op de afbeelding voor een vergroting)

----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

GerJanne zei

Goed idee! Het ziet er mooi uit. En ja de vakantie is bij jullie al voorbij. gaat toch snel he? Maar wel weer lekker straks weer in het gewone ritme.