donderdag 9 augustus 2018

Stil van....

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Hallo!

Misschien heb je het al gezien: Challenges Donderdag mist al een
paar weekjes.. Na de kindervakantie hier (in de week van 20 augustus)
komt hij weer terug! Dan gaan de challenges waar ik graag aan meedoen
ook weer opstarten.. Voor nu dus een 'gewoon' inspiratie-kaartje..
Met de Nederlandse set 'Puur Natuur'... In het Engels 'Rooted in Nature'...


Het is een prachtige set voor kaartjes met een boodschap.. Ik gebruikte alleen
de groen- en bruintinten uit het bijpassende papier..


Het was ook meteen het kaartje dat ik maakte voor de envelop-swap 
van mijn team. Iedereen die meedoet, maakt een kaart en bewaard deze
zelf. Je maakt envelopjes voor iedereen met alleen de losse materialen die
je gebruikt heb en iedereen maakt daar zelf een kaart mee. Deze kunnen
dus heel anders worden en dat is het leuke!!


Door de drukke tijd voor de zomer waren we dit keer maar met 4..
Hieronder vind je de kaartjes die ik maakte met de materialen uit
de andere kitjes..



Na de vakantie gaan we er weer eentje opstarten, altijd leuk
om te doen!!


Deze kaart is gemaakt met dezelfde set, maar dan met de boom..
Helaas moest ik dit kaartje pas maken...


'n Fijne donderdag!!


Lieve groetjes,


    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 20 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19 augustus 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

AUGUSTUS ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 augustus




Speciale set, verkrijgbaar van 1 t/m 31 augustus
of zolang de voorraad strekt:

 (klik op de afbeelding voor een vergroting)

----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik vind het een prachtige set, ideaal voor rouwkaartjes, maar je kan er idd nog veel meer mee
Fijne donderdag
Nancy

Margo zei

Het zijn heel mooie kaarten Yvonne !
Geniet nog van de vakantie !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Leuke kaartjes heb je met die set gemaakt Yvonne...TOPPIE!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC