donderdag 6 september 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!



Hallo!!

Welkom op Challenges Donderdag!
Vandaag een beetje later.. Ik bedacht me vanochtend dat ik het bericht 
voor vandaag nog niet had ingepland! Ik ben vanochtend naar het westen 
gereden om een nieuwe downline mee te helpen opstarten en dat was 
heel gezellig! Ze kan aan de slag! Maar daardoor dus een beetje later 
dan anders :) 

Ik heb een kerstkaartje voor jullie! Met nieuwe producten erop.


Ik heb de sketch gebruikt van de nieuwe challenge op het Global 
Design Project Challenge Blog, klik HIER. Het is challenge #GDP154.
Dit is de sketch:

Je kunt er je creativiteit wel mee kwijt! Ik heb de kaart gemaakt 
met kaartjes uit een nieuw pakje 'Memories and More' kaartjes
(zeg maar Project Life, maar dan van Stampin' Up!). Ze zijn echt
SU-per leuk: 'Santa's workshop' heet de serie. Daarnaast heb ik het
rendier uitgestanst uit effen papier met de set 'Detailed  Deer 
Thinlits'. Ik ben wel van de rendieren ;)


Onderaan dit bericht vind je alle gebruikte materialen. Maar bijna
alles wat je ziet, zijn dus de kaartjes uit de set!
Ook laat ik dit kaartje meedoen met de '52 Weeks to Christmas'.
Een kaartje voor de challenge van de maand gaat ben ik bang
vandaag niet meer lukken, maar wie weet ;)

Tot gauw!!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 10 september gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 9 september 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com


MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?

10 opmerkingen:

Rosina zei

een schitterend kerstkaartje Yvonne...zo mooi deze kleurencombinatie en een vrolijk rendier erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Yvonne wat een mooie kaart met dat springende rendier. Het is een plaatje in een mooie kleurencombinatie vind ik.
Ook even door de nieuwe catalogus gebladerd, zó mooi allemaal weer ;P
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow.....prachtige kaart Yvonne!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart, prachtige kleurencombinatie!
Groetjes
Nancy DT52WTC

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart, de kleuren en het rendier zijn prachtig ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Mooie kaart, Yvonne! Mooie kleuren, heel geslaagd.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Yvonne. En de nieuwe catalogus heb ik al bekeken en er zijn weer erg mooie dingen bij!!

Greg Prosmushkin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
martina's kaartjes zei

een leuke, mooie kaart is het zo geworden, de kleurencombo is helemaal geslaagd
fijn weekend
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Janneke zei

Mooie kaart Yvonne ;)
Leuk dat je meedoet bij GDP deze week.