woensdag 5 september 2018

Nieuwe catalogus online!

De nieuwe Stampin' Up! najaarscatalogus is vanaf vandaag online!
Ik mag de link nu met jullie delen! Klik HIER om de catalogus door 
te bladeren..


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, heb je een favoriet??
Zet het in een reactie hieronder!
Er is ook een YouTube filmpje met een eerste blik op de nieuwe producten,
klik HIER.

Er zijn ook twee nieuwe, Nederlandse sets!!


Vanaf nu zal ik regelmatig projecten plaatsen met de nieuwe producten
zodat je ideetjes op kunt doen!
Stampin' Up! heeft ook filmpjes van de verschillende suites!! Je vindt ze
op het YouTube kanaal van Stampin' Up!, klik HIER.

Heel veel lees- en kijkplezier!!

Doe mee!! Veel SU-cces!!


Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 10 september gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 9 september 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com



MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!

Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: