donderdag 13 september 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!
Welkom op Challenges Donderdag!

Vandaag heb ik weer 3 kaartjes voor jullie, met één ding gemeen:
de Buffalo Ckeck achtergrond stempel!!


De eerste kaart is voor de challenge van het Global Design Project,
klik HIER. Het is een kaart met een grapje :) Het thema is 'School
Days'. Ik heb een Halloween set besteld en daar zit het leuke 
hondje in! Ik dacht meteen aan Harry Potter, dat heb ik door gegeven
aan mijn zoontjes en zit er midden in! Met de ruit in de juiste kleuren
en een zelfgemaakte toverstok, sterretjes en de tekst was het zo'n leuke
kaart om te verzinnen en te maken!


Ik ga hem bewaren voor de verjaardag van mijn oudste, Sam, 
hij wordt over een maandje 9.. 


Zoals je al gezien zult hebben, heb ik met een marker een extra ruit 
patroon getekend, tussen de stempels door. Daardoor ontstaat een 
'plaid' en geeft het wat extra's aan je kaart. De plaid is gestempeld in 
Merry Merlot en de strepen zijn met een Crushed Curry marker gezet.
Ik heb er ook een kerstkaart mee gemaakt:


Deze doet mee op het '52 Weeks to Christmas' blog, klik HIER.
De ruit is gestempeld in Real Red en de strepen zijn gezet met een
marker in Garden Green. De rendieren  zitten achter een laagje 
glitter..


En om en derde kaart aan het rijtje toe te voegen, heb ik ook een
Herfstkaart gemaakt.. Halloween, Kerst en Herfst :) Alle gelegen-
heden die eraan komen!!


Dit kaartje doet mee met de challenge van Dutch Card Lovers,
klik HIER. Het leuke is, dat de challenge is: Alles mag!!
Dus om alvast een beetje in de herfst-sfeer te komen heb ik 
de kaart in Crushed Curry gemaakt, met Mossy Meadow en
Early Espresso.


De andere stempels komen uit de dikke jaarcatalogus. 
Zie voor alle gebruikte materialen, het overzichtje onderaan 
dit bericht..

Dat was het voor vandaag! Ik hoop dat de kaarten inspiratie 
kunnen geven.. Heb je vragen over producten of wil je iets
bestellen? Laat het weten! Ik help je graag!!

Maak er een mooie dan van!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
17 september. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
16 september 19u, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com


MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

De markers en Blends (voor het inkleuren van het hondje) heb
ik niet vermeld, dan werd de lijst wel heel lang ;)

Product List

11 opmerkingen:

Diny zei

Je hebt weer drie prachtige kaartjes gemaakt Yvonne!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Toffe variaties met die mooie achtergrondstempel!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Enny zei

Oh, wat prachtige kaarten, heel mooie achtergrond, die past bij elk seizoen ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met die achtergrond stempel.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

!neke zei

Prachtige kaarten Yvonne !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjan zei

Wat een mooie kaartjes en leuke achterrond. Totaal verschillend ook. De kaart voor Dutch Card Lovers is een plaatje!! Fijn dat je meedoet, Yvonne!

Je@net zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, Yvonne!

alma.heijenk@gmail.com zei

zo veelzijdig die achtergrond stempel. mooie kaartjes

Margot zei

Ik vind ze alledrie geweldig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

martina's kaartjes zei

een reeks heel erg leuke en mooie kaartjes,
grtjs,martina
x

Jantine zei

Mooie kaarten, leuk dat je steeds hetzelfde achtergrond stempel gebruikte.
Groetjes,
Jantine