maandag 17 september 2018

Verslagje 3e Stampin' & Scrap Dag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo allemaal!

Wat een heerlijke dag was het zaterdag! Ik mocht voor de 
derde keer de Stampin' en Scrap Dag organiseren!
In een nieuwe ruimte, met voor iedereen een eigen werkplek,
een keukentje en alles erbij, echt top! Ik heb een klein foto-
verslagje geschreven in dit bericht. De Make en Takes die
we gemaakt hebben, volgen nog. 

De 4e editie wordt nu alweer gepland, zo leuk!! Het ziet ernaar
uit dat het zaterdag 16 maart gaat worden. Opgeven kan al!
Het is in Heesch, bij Oss.


De auto was helemaal vol geladen met alles wat mee moest..
De bestellingen, de cadeautjes, spullen voor het maken van de 
Make & Takes, voorbeelden en horeca..


We konden gebruik maken van een (voor deze dag) nieuwe locatie,
echt SU-per fijn! Iedereen had een eigen werkplek en er was nog 
voldoende ruimte over, ook voor meer dames in de toekomst!


Ruimte genoeg!!


De voorbeelden die ik had meegenomen als inspiratie..


En nieuwe producten uit de najaarscatalogus..


Met een hoge werkplek (voor o.a. stansen) achterin..


In de keuken hadden we plek genoeg voor koffie/thee/fris
en wat lekkers!


Iedereen was heerlijk bezig de hele dag!! Ook werd er bij elkaar
inspiratie op gedaan, gekletst en gelachen!


Er werd hard gewerkt aan eigen projecten: kaarten maken, scrappen
en kleuren.. Alles kan en alles mag deze dag!


De dames kwamen echt overal vandaan.. Zelfs helemaal uit het 

zuidelijkste puntje van het land!! Zo leuk..

Ik ben alle dames heel dankbaar voor het feit dat ze er waren!
Dankzij hen kon ik het weer organiseren! En iedereen was zo 
enthousiast.. Dankjulliewel voor alle lieve woorden na afloop,
de cadeautjes die ik mocht ontvangen en de aanvraag voor een
nieuwe datum over een half jaar! Dat is een goed teken..
Ik heb er nu alweer zin in ;)

Lieve groetjes,



-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
24 september. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
23 september 19u, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com


In verband met de aanvulling in het Clearance Rack vandaag, doe ik
op verzoek extra bestellingen. Let wel op: Op is echt op!!

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
                                          producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Francisca zei

Oh wat leuk zo een nieuwe ruimte . Helemaal modern met genoeg plaats .
Hoop dat je er nog dikwijls naartoe mag .
Groetjes,
Francisca