donderdag 20 september 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo! 
Vandaag wat later, doordat ik gisterenavond ook al een bericht heb geplaatst
(klik HIER). Maar overslaan kan ik niet ;) Zeker nu het al minder dan 100
dagen naar Kerst is!! We gaan aftellen!! Ik heb dan ook twee kerstkaartjes
voor jullie op deze donderdag..


De eerste is met het leuke DSP (designpapier) Santa's Workshop van 
Stampin' Up! Ik heb de plaatjes uitgeknipt. De zuurstokjes en boompjes
staan op de achterzijde van de papieren!


De tweede kaart heb ik gemaakt met de set Dashing Deer. Ik heb wel iets
met herten.. Een vrij strak kaartje en weer heel anders dan de eerste!

Dat was het voor vandaag! Heb je vragen, ideeën of wat dan ook.. 
Laat het me weten!!!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
24 september. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
23 september 19u, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

In verband met de aanvulling in het Clearance Rack vandaag, doe ik
op verzoek extra bestellingen. Let wel op: Op is echt op!!
Klik HIER om te bekijken wat er nog beschikbaar is!

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
                                          producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

Product List

4 opmerkingen:

Diny zei

Ook dit zijn twee hele leuke kaartjes Yvonne!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een verschillende kaartjes! En allebei erg leuk!

Margo zei

Wat een mooie kaartjes !
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

Twee heel verschillende kaartjes maar allebei erg leuk!