woensdag 19 september 2018

Stamp Impressions Bloghop - Twinkle Twinkle

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h



Want het is de 19e van de maand en dus is er weer een bloghop met het
internationale team van 'Stamp Impressions Europe'. Deze maand is het thema:
Twinkle Twinkle Little Star!


Alle dames die vandaag meedoen aan de hop, laten werkstukken zien, gemaakt
met dit thema. Ik heb de suite gebruikt met dezelfde naam. Bestaande uit papier
en stempels. Er is ook nog een bijpassende pons met een maan en sterren.


Ik maakte een CAS (Clean and Simple) kaart met envelop, een pizzadoosje
en een vierkant cadeau-doosje..


De kaart en envelop met zilveren rand staat in de najaarscatalogus..
Met alleen een paar stempelafdrukken en stras-steentjes (jewels) 
maak je in een handomdraai een kaart! 


Ik heb alles bewerkt met alleen de kleuren 'Pool Party' en 'Gray Granite'.
Het pizzadoosje is beplakt met DSP en gestempeld hart en tekst.. 


En als laatste een vierkant acetaat boxje met strik en een label eraan.
Onderaan dit bericht vind je alle producten die ik gebruikt heb!


Klaar voor meer inspiratie?? Deze dames hoppen mee:



Dankjewel voor je bezoekje, ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)
 Tot morgen, donderdag, dan ben ik er weer met Challenges Donderdag!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
24 september. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
23 september 19u, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com


In verband met de aanvulling in het Clearance Rack vandaag, doe ik
op verzoek extra bestellingen. Let wel op: Op is echt op!!
Klik HIER om te bekijken wat er nog beschikbaar is!

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
                                          producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

Product List

7 opmerkingen:

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Wat een leuke set heb je weer gemaakt! Leuk idee om de basiskaarten met de rand te gebruiken!

Martina zei

Great projects!!!!
xo, Martina

Diny zei

Wow.....super GAAF Yvonne.....wat een prachtige kleuren!
Groetjes Diny

rosa Mädchen zei

WOW great projects. Love them all!
Groetjes Babs

Salina zei

Straalt door eenvoud! Heel mooi Yvonne!

Sigrids kreative ART zei

You did a great job. Wonderful projects :)
x Sigrid

melomakes.blogspot.co.at zei

Oh.. wonderful Projects...

greetings from Manuela