maandag 3 september 2018

Crazy For CAS Challenge - Pinspiratie!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Challenge start om 8.00u / Challenge starts at 8.00h


Hallo! 

Welkom in deze nieuwe week! 
Het is de eerste maandag van de maand! Dus starten we vandaag met een
nieuwe challenge op het Crazy For CAS Challengeblog, klik HIER.
Daar zie je ook de werkstukken van de andere DT-leden.

Het is deze maand de bedoeling dat je inspiratie van Pinterest haalt!
Dus: kies een kaart, gebruik die als inspiratie voor jouw eigen kaart
en plaats jouw kaart bij de challenge.. Plaats in je eigen blogbericht
ook het origineel, zodat we kunnen zien wat je inspiratie is geweest.

Dit is mijn bijdrage, of eigenlijk 3 bijdragen ;) 


Drie dezelfde kaarten, maar met andere kleuren..



Echt CAS, maar ik vind ze wel goed gelukt!

Origineel van Sarita:
ab1 -

Helaas bestaat haar blog niet meer, dus ik kan geen link plaatsen..
Ik heb de kleuren en de opzet van de kaarten gebruikt, met andere stempels.
De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht!

Doe mee!! Veel SU-cces!!


Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Woensdag 5 september gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor dinsdagavond 4 september 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Dit is de eerste bestelling voor de nieuwe najaarscatalogus!!



MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!

Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

7 opmerkingen:

iejlze zei

Heel leuk! Deze ga ik ook eens "CASE"n :)

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart geworden.
het origineel vind ik ook erg mooi.

Marjan zei

Ik vind ze echt supermooi!!!

Ellen zei

Mooie kaartjes voor onze nieuwe challenge!

GerJanne zei

Heel gaaf deze kaartjes! Ik kijk nooit op Pinterest eigenlijk...moet nu dus wel ;-)

Wilma de Korte zei

Wat zijn ze gaaf! Moet je maar net opkomen om zo alleen de blaadjes te stempelen ;)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Lekker vrolijke kaarten zijn het geworden.