vrijdag 19 oktober 2018

Bloghop Stamp Impressions Europe team

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h


Hallo!!

Daar ben ik weer! Het is alweer anderhalve week geleden dat ik het
laatste bericht plaatste.. En er is heel wat gebeurd! Ik ben getrouwd!!
En we zijn heerlijk 4 dagen naar Londen geweest met z'n viertjes..
In het volgende bericht meer, want ik vier nog even vakantie met m'n
mannen!!


Het is de 19e van de maand en dus is er weer een bloghop met het
internationale team van 'Stamp Impressions Europe'. Deze maand is het thema:
A rainbow of Autumn Colors! Oftewel: herfstkleuren!!
Dat is aan mij wel besteed :)


Ik heb een kaart en een doosje gemaakt met zoveel mogelijk herfst-kleurtjes erin:
groen, oranje, bruin, geel, roodbruin... Het is zo mooi nu overal! Je hoeft maar 
naar buiten te kijken en je ziet de kleuren overal om je heen!


En ja, het egeltje past voor mij ook wel echt bij de herfst! Ik heb een 
rondje geponst, deze in het midden van de kaart gelegd en hier
de bladeren omheen gestempeld. Als laatste heb ik met zelfgemaakte
glimmer mist een glans-laagje over de hele kaart gespritzt.
Hoe ik die mist gemaakt heb? Klik HIER voor het bericht met uitleg.

Klik op de foto voor een vergroting..


Het doosje is kant-en-klaar te koop, ik gebruik ze heel graag!
Het rondje is het uitgeponste rondje van hierboven.. Zo kun je
hem mooi gebruiken! Een eekhoorntje erbij, vellum bladeren en 
een strik, klaar!



Klaar voor meer inspiratie?? Deze dames hoppen mee:

Leuk dat je langskwam! Hopelijk heb ik je wat herfst-inspiratie
kunnen geven.. Een heel fijn weekend!

Lieve groetjes,



-----------------------------------------------------------------------------------------

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 
22 oktober. Alleen dan geldt mijn actie nog!! Het is dus verlengt
t/m maandag!!
Bestel via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com



MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!

Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

Product List

8 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige herfstkaart, Yvonne. En wat een mooi doosje.
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Rosina zei

Heel mooi deze herfstcreaties Yvonne...vooral de kaart vind ik geweldig
maar ook het pillowdoosje is top en die glimmermist daar heb ik ook wel oren naar...ik hou ook wel van bling bling
En zo te lezen heb je een prachtig huwelijksdag gehad met een leuke vakantie erachteraan..
hopelijk is mijn kaartje voor jullie ook aangekomen...
lieve groetjes Rosina

melomakes.blogspot.co.at zei

Oh, such beautiful projects..and it seems to me you had a great time in London!!
Greetings, Manuela

Rosalien Zwackhalen zei

Een geweldige kaart Yvonne. Leuk dat ook jij de egel gebruikt hebt. :)

gerrie zei


Prachtige kaart Yvonne, zo leuk met die egel.Schitterende herfstkleuren.
Lieve groetjes, Gerrie.

Martina zei

Wonderful projects!!!
xo, Martina

rosa Mädchen zei

Wow, such wonderfull projects.
Greetings, Babs

Sigrids kreative ART zei

I love your card and you box. This is autumn ;)
x sigrid