maandag 8 oktober 2018

Zelf glimmer mist maken

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


... en dat is zo makkelijk! Het geeft een heel mooi glimmer
laagje over je werkstuk(ken)! Wat heb je nodig:


Een flesje alcohol. Ik heb het gekocht bij de Kruidvat. Er is ook 70% 
alcohol, maar die was uitverkocht, deze werkt ook! En daarnaast:

Product List


Zie je het glim-laagje op het witte papier? Mooi he?! 

Ik heb de spritzer voor 3/4 gevuld met alcohol en er dan
een aantal druppels paint aan toegevoegd. Goed schudden
en spritzen maar!! Er zijn 4 kleuren paint waarmee je 
hetzelfde kunt doen, allemaal met een ander effect!
Als je de spritzer besteld, krijg je er trouwens 2!



SU-per leuk om mee te werken! Op kaarten, cadeautjes en op scrap-latyouts! 

Vanaf nu zal het even wat rustiger zijn, ik las een pauze in..
Geen idee of ik nog aan freubelen toekom, maar ik ben er in ieder
geval weer op 19 oktober met een bericht!! Wil je bestellen of heb
je vragen? Dan kun je gewoon bij mij terecht!

Tot gauw!

Lieve groetjes,



-----------------------------------------------------------------------------------------

De eerstvolgende verzamelbestelling op vrijdag 19 oktober.
Ik las twee weken pauze in :)  
Geef jouw bestelling door voor donderdag 18 oktober 19u, 
via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com



MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
OOK TIJDENS DE KOMENDE TWEE WEKEN!! Ik werk tussendoor gewoon door!

Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: