donderdag 25 oktober 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Het is donderdag! En ondanks dat ik druk ben met veel opruimen, plannen
en weer vooruit werken na alles, kon ik de kerstkaart op donderdag toch niet
overslaan...  Dat zit er zo in gebakken!! Kijk op het '52 Weeks to Christmas'
blog voor meer info: klik HIER.


Ik ben gisteren aan de slag gegaan met de nieuwe suite 'Snowflake Showcase',
welke alleen in de maand November verkrijgbaar zal zijn! En ik vind hem zo
mooi.... De sneeuwvlokken (stansen), de teksten uit de stempelsets, maar ook
de bijpassende embellishments en het witte flock-papier waaruit je de sneeuw-
sterren kunt stansen en ze 'fluffy' aanvoelen :)

Hieronder zie je de producten.. Volgende week meer!!

 
(Klik op de afbeelding voor een vergroting)


Lieve groetjes,

y_vanbruggen@hotmail.com
Mobiel/What's App: 06-53848905

-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
29 oktober. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
28 oktober 19 uur, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
     producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart Yvonne!!

Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Het is een plaatje, Yvonne! En ik zag bij je moeder mooie trouwfoto's, ook plaatjes!!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Een hele leuke kaart Yvonne.....knap dat jaar ondanks alle drukte toch aan denkt!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Je kaart is BEELDSCHOON!

groetjes van Ank

gerrie zei


Bofferd dat je alles als eerste mag gebruiken. Het is inderdaad een prachtige set en een schitterende kaart geworden.
Ik zag je trouwfoto's bij je moeder, nog gefeliciteerd en wat zag je er mooi uit , gaaf.
Nu meteen een langere naam hé. Sorry, ik was te laat voor je challence.
Groetjes, Gerrie.

!neke zei

Schitterende kaart !
En wat zag je er rachitis uit op je bruiloft !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Een prachtige kaart Yvonne, en ik zag ook de foto's van je bruiloft bij je moeder, je was een prachtige en gelukkige bruid ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaart, leuke set met al die verschillende sneeuwvlokken.
Fijne dag
Nancy DT52WTC

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje hier ! ziet er mooi uit,
fijn dat je (weer) van de partij bent deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart gemaakt,