woensdag 24 oktober 2018

Wedding Bliss deel 1 & Honeymoon Hawaï

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Hallo!

Leuk dat je (weer) even op mijn blog langskomt!
Heel erg bedankt voor de reacties die ik in de afgelopen weken heb
ontvangen, ondanks dat het hier zo rustig was...

Zo, he he, ik ben er weer bij! De bruiloft en de dagen naar Londen erachteraan 
hebben me op een wolk gezet en het duurde even voor ik weer op aarde geland
was hihi.. Maar het is nu echt weer tijd om vooruit te gaan! 

Ik heb jullie beloofd om één en ander van de bruiloft te laten zien. Ik kon het
niet laten om kleine toevoegingen zelf te maken :) Het begon met de trouw-
kaarten. Hiermee ben ik al ruim op tijd begonnen! 

Het is een vrij eenvoudige kaart geworden, in Whisper White en Crumb Cake.
Het hart is geëmbosst met wit embossing-poeder. De letters 'JA!' zijn uitgestanst
en met dimensionals (3D-foam) weer opgeplakt. De stempels en het witte lint zijn retired..

Dit is het gastenboek, bijpassend bij het kaartje. We zijn pas 's avonds getrouwd,
waar alle avond-gasten bij waren. Dat was een verrassing voor de meesten en
echt heel erg mooi om mee te maken! Daarom lag dit gastenboek pas 2e helft 
van de avond op een tafel.. We hebben het blauw doorgevoerd in alles, de hele 
dag. Dit lint is helaas niet van Stampin' Up! 

Het witte lint is hetzelfde als op de kaart en het twine met een zilver-draadje 
erin kwam nog terug in het bedankje wat de gasten mee konden nemen:

Een klein bellenblaasje met een zelf-bedacht wensje eraan:
Blaas met ons de liefde de toekomst in!! 
Bedankt dat je erbij was!

Ik heb nog meer gemaakt, maar dit zet ik in een 2e bericht, welke ik later
zal posten. Anders wordt het wel heel veel!! Ik zal nog 2 foto's plaatsen
van hoe we eruit zagen deze dag:

 Het was echt een geweldige dag met prachtig weer, mooier had het 
niet kunnen zijn! Lucky us..

---------------------------------------------------------------
HONEYMOON HAWAÏ

We zijn op 'Honeymoon' geweest naar Londen, 4 dagen met de jongens
samen. En ook dat was heerlijk.. Maar je zult je misschien afvragen 
waarom er 'Honeymoon Hawaï ' bovenaan dit bericht staat.. Dat wil
ik kort uitleggen, want: hiervoor heb ik jou nodig!!!!



Misschien heb je het wel eens gelezen dat Stampin' Up! collega's
een reis verdient hebben. Dit jaar was dat Alaska (hoe gaaf) en 
komend jaar gaan er een aantal dames naar de Griekse eilanden.
In het jaar 2020 is de bestemming: Hawaï!! Een echte droom-bestemming!

Ik heb mezelf het doel gesteld om te gaan proberen deze reis te
verdienen!! Zodat we nog een echte Honeymoon kunnen vieren!
Maar dat kan ik niet zonder jou/jullie! 
Het Stampin' Up! jaar loopt van 1 oktober tot 1 oktober, dus we zijn 
net weer fris begonnen! Vanaf nu ga ik heel actief aan de slag. We 
verdienen namelijk punten bij iedere euro omzet en via het team 
dat je hebt.

Hoe kun jij helpen?
Plaats je bestelling, kom workshoppen, boek een party of workshop bij mij
of jou thuis ofstap in in mijn team! Kortom, wil je al langer (weer) iets doen met
Stampin' Up! ?? Neem dan contact met mij op en we gaan er samen 
mee aan de slag! Ik heb er zin in!!! Hopelijk tot gauw!



Lieve groetjes,

y_vanbruggen@hotmail.com
Mobiel/What's App: 06-53848905

-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
29 oktober. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
28 oktober 19 uur, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
     producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

Irene zei

Wat zijn ze mooi, lief en chique zo in wit/beige en die kleine blauw-touch begrijp ik na het zien alle foto's (ook bij mega trotse Mam hihi!) wel, je mannen zien er net als jij super mooi uit! Als ik dat geweten had dan was de bruidegom op mijn kaart anders ingekleurd maar allez...
Nu je weer op aarde bent hoop ik van harte dat het je gaat lukken om de droomreis naar HAWAÏ te winnen, veel succes Yvonne!!!

xx Irene

Diny zei

Wat een prachtige dag is het voor jullie geweest Yvonne.
Je hebt je heel erg goed voorbereid met de schitterende trouwkaart en het prachtige gastenboek evenals de bedankkaartjes met bellenblaas.
Hier is echt over nagedacht!
Wat zagen jullie er alle vier prachtig uit.....het is een plaatje!
Ik hoop voor je dat het gaat lukken om je droomreis naar Hawai te kunnen maken....succes!
Lieve groetjes en tot gauw weer,
Diny