woensdag 7 november 2018

Honeymoon Bliss deel 2

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Soms heb je zoveel dingen die je graag wilt laten zien, dat
een blogbericht steeds opschuift! Dat had ik met dit bericht
wat jullie nog tegoed hadden.. Met deel 2 van de gemaakte
projectjes voor onze bruiloft afgelopen 12 oktober..

Ik heb gewerkt met Whisper White en Crumb Cake van de kaart,
bedankjes en het gastenboek uit het eerste bericht (klik HIER).
Daarnaast heb ik de InColor BlueBerry Bushell gebruikt, omdat
het mooi paste bij de blauwe kleur van het pak van Rob en de jongens.

Dit zijn doosjes met pennen voor de 4 getuigen, met hun naam erop..

Een bordje wat Sam vast had, toen hij, samen met Rob en Max,
als eerste naar binnen liep tijdens de verrassings-ceremonie 's avonds..

De akte die ik maakte voor Sam en Max. We wilden ze echt 
betrekken bij de ceremonie en dus mochten ze ook hun hand-
tekening zetten. Beertje Paddington paste bij het thema:

Omdat de blauwe kleur ook op de kleur van de Britse vlag leek,
was al snel het idee geboren om ook de vlag te gebruiken, mede
doordat ik daar gevraagd ben en we er na de bruiloft weer op 
Honeymoon naartoe gingen. Deze potjes stonden op de tafels.
Ook in de kleine gebakjes bij binnenkomst stonden kleine Britse
vlaggetjes en ook op de bruidstaart, met een miniatuur TowerBridge..

De koffer voor enveloppen en kleine cadeautjes werd versierd
als koffer van beertje Paddington..


En zo maakte ik onze bruiloft een beetje persoonlijker met deze
zelfgemaakte details.. SU-per leuk om te doen en het maakte de
dag echt ons feest!!!


De akte en de pennen.. En het bord! Max droeg de ringen..

Dat waren alle werkstukken! Misschien kunnen ze wat
inspiratie geven.. Zelf maken is toch echt wel heel leuk ;)

Lieve groetjes, 


-----------------------------------------------------------------------------------------

Ter informatie:De eerstvolgende verzamelbestelling is maandagochtend 12 november.
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 11 november, 19u via een 
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

 Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
De verzendkosten komen dan op €5,95..
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 



----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Annemarie en Merit zei

wat een werk zul jij gehad hebben , om dit alles zo mooi te maken, wel heel persoonlijk...SUper leuk gedaan.

liefs Annemarie en merit