maandag 12 november 2018

Verslagje OnStage - deel 1 - swaps

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


OnStage zit er weer op! En wat was het weer een geweldige dag!
Ik heb echt weer kunnen genieten van het samen zijn met mijn team,
alle andere lieve collega's, het podium op mogen, de nieuwe producten
zien, swappen en Make&Takes maken.. Het was een heel stuk rustiger
dan de afgelopen 3 keer mee helpen :) Maar ook dat was natuurlijk
heel gaaf..

Ik ben vandaag druk bezig geweest met veel voorbereidingen voor
de start van de nieuwe catalogus.. Vandaar nu een kort berichtje.
Ik zal uiterlijk woensdag deel 2 van het verslag schrijven, met foto's
erbij!


Nu: de swapjes! Om te beginnen met mijn eigen swap.. Ik heb een 
kaartfrontje gemaakt, 35 keer. En swappen betekend 'ruilen'. Dus ik
heb deze kaartjes aan collega's gegeven en kreeg van hen een werk-
stukje terug! Zo ging ik met 35 verschillende weer terug naar huis!


Ik heb gewerkt met de kleuren van mijn logo en natuurlijk een
theekopje! En deze swapjes nam ik weer mee:

Klik op de foto's om ze te vergroten..

Doosjes met lekkers erin, kaarten.. Er zit vanalles bij!


Ik wilde ze in een Facebook-live laten zien, maar dat krijg ik nog niet
voor elkaar.. Gauw een nieuwe poging wagen en eerst even uitzoeken
wat ik fout doe :)

Tot gauw!!

Lieve groetjes, 


-----------------------------------------------------------------------------------------

Ter informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandagochtend 19 november.
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 18 november, 19u via een 
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Omdat ik 26 november 5 jaar demo ben, ontvangt iedereen die mee besteld met de 
verzamel-bestellingen van 19 of 26 november een cadeautje!! Daarnaast ontvang je een lootje voor een trekking waarbij je een Stampin' Up! pakket kunt winnen!! 
Trekking na 26 november!

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
De verzendkosten komen dan op €5,95..
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 



----------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: