dinsdag 13 november 2018

Verslagje OnStage - deel 2 - Foto's

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Vandaag een verslagje van het OnStage evenement van afgelopen
vrijdag en zaterdag. Wat was het een feestje!!
Ik mocht vrijdag meerijden met mijn uppie Miranda, naar het Van der
Valk hotel in Utrecht, waar het evenement was. Echt SU-per fijn!
We begonnen met CentreStage op vrijdagavond, voor iedereen die
SilverElite en hoger is.

Deze OnStage was hét 30-jaar feestje van Stampin' Up!

 
Alles was mooi versierd! En het thema was zwart-wit op vrijdagavond!
We konden zelf eten kiezen van het buffet en kregen een kleine training 
van onze regio-manager Damir. 

 Links mijn uppie Miranda met haar dames die erbij mochten zijn
deze avond!

We kregen allemaal een mooie nieuwe stempelset (alleen voor demo's),
de nieuwe catalogi en ik ontving een prachtige lederen tas met portemonnee
omdat ik 9e van Nederland ben geworden afgelopen jaar!! Ik kan er nu nog
niet bij.. Echt zo gaaf!

Na een kort nachtje en een heerlijk ontbijtje was het vroeg dag!
Ik was deze dag extra trots, er waren 10 dames uit mijn team
aanwezig op zaterdag! Echt geweldig!! Het Event Council zijn,
was echt een hele eer, maar bij mijn team aan tafel zitten, was toch
ook echt weer heel erg leuk!!

 We hebben veel nieuwe dingen gezien, Make&Takes gemaakt en we
zijn goed verwend!! Ook is er geswapt, dit zijn cadeautjes die iedereen
maakt en ruilt met elkaar. Deze heb ik gisteren al ik een bericht geplaatst,
klik HIER, daarin zie je ook mijn swapjes. Ik had ook nog kleine
cadeautjes voor de dames uit mijn team, deze plaats ik later nog, net als
de foto's van de Make&Takes.. Anders wordt dit bericht wel heel lang :)

Mijn team valt onder Team Utopia van Miranda en dit is de team-foto!

 Ook maakte we een groepsfoto met de dames (die er waren, de anderen
zaten in Orlando, bofkonten ;) ) van de Hawaï-groep. We zitten in een
Facebook-groep waarin we elkaar motiveren en inspireren om de Hawaï-
reis te halen. Onder leiding van Damir. Echt heel erg fijn!

 En toen mocht ik ook nog het podium op! Omdat ik 9e van Nederland ben geworden
afgelopen jaar.. Niet te bevatten, maar wel echt heel erg gaaf om dit mee te mogen
maken!! Dankzij mijn team en klanten, dus: Dankjulliewel!!!!

 We kregen allemaal van alles mee naar huis!
We kregen een aantal mooie, nieuwe tassen!

 Het zag er allemaal zo mooi en verzorgd uit weer!!

De nieuwe stempels/producten die ik mee mocht nemen!

Emmy en Corrie uit mijn team hadden alle twee een gouden ticket
gevonden en Ingrid gaf een presentatie on stage! Top gedaan!!

 Ik ben nooit zo van de selfies (sta niet zo graag op de foto hihi),
maar een paar zijn er wel gemaakt!!

(met dank aan o.a. Maaike, Miranda en collegaatje Natalie voor de foto's!!!)


En als afsluiter DE team-foto aan het einde van de dag! TROTS op alle dames uit
mijn team!! En natuurlijk ook op de dames die er niet bij waren!!

Het was echt een top-dag!! Ik kijk nu al uit naar de volgende op zaterdag 13 april!
Wil je er ook bij zijn? Dat kan! Stap in als demo, voor jezelf of om er echt een bedrijfje
mee te beginnen (zoals ik).. Het is echt zooo leuk! Ik geef je graag alle info!

Nu ga ik alle info van deze dagen op een rijtje zetten,
nieuwe voorbeelden maken en hopelijk jullie inspireren!
Ik heb nog wat laatste foto's die ik in een laatste berichtje plaats
en deze vind je morgen hier!! Hopelijk tot dan!!


Lieve groetjes, 



-----------------------------------------------------------------------------------------

Ter informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandagochtend 19 november.
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 18 november, 19u via een 
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Omdat ik 26 november 5 jaar demo ben, ontvangt iedereen die mee besteld met de 
verzamel-bestellingen van 19 of 26 november een cadeautje!! Daarnaast ontvang je een lootje voor een trekking waarbij je een Stampin' Up! pakket kunt winnen!! 
Trekking na 26 november!

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
De verzendkosten komen dan op €5,95..
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 
----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Margo zei

Wow gefeliciteerd Yvonne ! Dat heb je echt knap gedaan !
Het ziet er inderdaad een geweldig leuk event uit !
Groetjes
Margo