donderdag 6 december 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!

Welkom op mijn blog! Leuk dat je even langs komt 'hoppen'!
Sinterklaas is weer naar Spanje.. Wat was het een spannende tijd hier in 
huis! Dus stiekem ook wel weer fijn dat hij weer terug is :)

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe voorjaascatalogus
en natuurlijk met mijn kerstkaarten! Ik heb er nog een stapeltje te maken..
Ik dacht, ik ga die twee combineren! En zo werd het een 'Hoppy Christmas'!!
Het jaar van de '52 Weeks begint weer op te schieten! Klik HIER voor het blog.


Leuk zijn de kikkers he?! De set waar ze inzitten, kun je straks GRATIS  
uitzoeken tijdens de Sale-a-Bration! 


De challenge van het Global Design Project deze week is ook
kerst, dus laat ik graag één van de kaarten meedoen. Klik HIER voor het blog.


Het papier staat in de najaarscatalogus en zit in een Halloween-serie.
Het paste precies bij de stempels! De boom en de tekst komen uit een
kerst-set (zie onderaan voor alle informatie). Bij de tekstjes heb ik 
gedeeltes weg gelaten om tot 'Hoppy Christmas' te komen..


De eerste kaart is een uitgebreidere versie en de tweede een
wat eenvoudigere..


Leuk zijn ze he? Die kikkers??


Deze kaart maakte ik voor mijn eigen Facebook Challengepagina.
Tenminste, ik vul hem samen met de dames uit mijn eigen 
Stampin' Up! Team: Het SU-per Team! Klik HIER om naar de 
pagina te gaan. 




De challenge voor december/januari (dit keer 2 maanden i.v.m. de 
feestdagen) is: BlingBling. Doe je ook mee? Je kunt een leuke Stampin' Up!
prijs winnen als je tot winnaar van de challenge wordt uitgeroepen!

Ik ga gauw weer verder met het maken van kerstkaarten!
Een hele fijne donderdag!

Lieve groetjes, 




-----------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 10 december om 20.00u.
Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00u uurvia een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com. 
Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder!
Wil je weten wat het is en wat er gaan verdwijnen? Klik dan HIER.



Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

De gebruikte Stampin' Up! materialen:

Kaart 1 & 2:


Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Kaart 3:


Faceted Dots
[146910]
€ 7,25
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

8 opmerkingen:

Jantine zei

Wat grappig, om kikkers op een kerstkaart te verwerken.
Leuke kaartjes.
Ik hoop voor je dat de Sintspanning nu echt weg is en de rust wat weerkeert.
Groetjes
Jantine

martina's kaartjes zei

wat een grappig kaartje is dit geworden !
de goud zwarte kaart is een echt toppertje, heel stijlvol is ie geworden
bedankt dat je er deze week (alweer) bij bent !
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Enny zei

Wat een prachtige kerstkaart, en met kikkers, heel origineel en superleuk ! Ook je taart-kaart is prachtig ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Dit zijn wel echt hele originele kerstkaartjes! Ik vind ze geweldig!!!

Marijke zei

Super leuk deze kikkers en de tekst is ook erg leuk gevonden! Mooie kaartjes en de bling bling is ook een mooi kaartje. Super allemaal! Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Wat en vrolijk kerstkaartje met die kikkers rond de kerstboom, leuk gedaan! En je andere kaartje is ook erg mooi! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaartjes Yvonne!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

mooie en leuke kerstkaarten!
de zwarte kaart met de taart vind ik superchique!
groetjes
nancy DT52WTC