woensdag 12 december 2018

Kerstballen!!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


En dan is het alweer woensdag..
De weken vliegen voorbij en Kerstmis komt nu echt in zicht!
Ik heb gisteren de laatste workshop van het jaar gegeven en we
maakten een halve kerstbal! Dit was mijn voorbeeld:


Ik gebruikte de set 'I'll be home', waar het huis in zit.. Ik zou best in dat huis 
willen wonen hihi.. Ik versierde het met lint, een kransje, metalen sneeuwvlokken
en een hulstblad (niet van SU). Ik de bal zit sneeuw!


Bovenaan heb ik aan de strik een label gehangen met 'Merry Christmas' erop...


Deze twee foto's zijn van twee workshopjes, ze staan er niet allemaal
op, maar zo kun je zien dat er ook hele leuke variaties zijn gemaakt!!


De winterse ballen kunnen langer blijven hangen, ook na Kerst!

Morgen en ik er weer met 'Challenges Donderdag'!
Kom je dan ook even kijken?? Tot gauw!!

Lieve groetjes, 




-----------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 17 december om 20.00u.
Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00u uurvia een e-mail naar:
 y_vanbruggen@hotmail.com. 
Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder!
Wil je weten wat het is en wat er gaan verdwijnen? Klik dan HIER.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

De gebruikte Stampin' Up! materialen:

Geen opmerkingen: