maandag 24 december 2018

It's the week before Christmas!! Nog 1 dag!!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


We gaan aftellen naar Kerstmis!

Ik plaats iedere dag een kort berichtje met een kerst-kaartje/projectje 
voor last-minute inspiratie. En jawel, vandaag is de laatste dag! Vanavond is 
het kerstavond en morgen echt Kerstmis! Maar ik moet ook zeggen dat 
ik wel een beetje klaar ben met kerstkaartjes maken hihi..


Met nog wat laatste restjes papier en stempels en stansjes 
welke nog op tafel lagen, heb ik deze twee kaartjes gemaakt..



Ik wil iedereen hele fijne Kerstdagen wensen!!
Maak mooie, nieuwe herinneringen en met herinneringen aan
diegene die er helaas niet meer bij zijn..



Lieve Kerst-groetjes, 


Geen opmerkingen: