vrijdag 28 december 2018

Team Utopia Bloghop

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop start om 9.00u / Bloghop starts at 9.00u


Hallo!!

Leuk dat je langskomt vandaag! Misschien zomaar, OF omdat je gezellig
mee hopt met de bloghop van Team Utopia! We willen jullie graag 
inspiratie geven met de nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en
Sale-a-Bration brochure. 

Als je aan het hoppen bent, komt je als het goed is van Susan Wevers,
klik HIER voor haar blog. Ben je nog niet begonnen met hoppen? Dan
kun je vooraan beginnen bij Ingrid Reijners, klik HIER voor haar blog
en de start van de bloghop!


Voor de bloghop van vandaag heb ik gewerkt met de suite (complete serie)
'How sweet it is'. En de titel zegt het al: sweets!! Snoepjes!! Een heerlijk zoete 
serie van producten met stempels, stansen, papier, lint en meer!
Ik heb twee kaartjes gemaakt, een cadeau-doosje en twee kleine labels.
Voor de product-informatie en afbeeldingen van de producten kijk je 
helemaal onderaan dit bericht, daar staat alles vermeld!


Ik begin met dit cadeau-doosje. Daar kun je snoepjes, koekjes of mini-
cupcakes in doen! Het doosje komt uit de najaarscatalogus, maar blijft
in het assortiment. Ideaal om iets lekkers in te doen! Of ander cadeautje..


Ik heb de cupcakes uitgeknipt uit het designpapier (DSP). De tag is 
gestempeld.


Deze eerste kaart is vrij eenvoudig. Alles is gestempeld, alleen
een strookje DSP is gebruikt voor achter het label..  De gebruikte 
kleuren zijn Coastal Cabana en Melon Mambo. En leuk he?!
Die gummibeertjes?? 


De tweede kaart is drukker, met meer erop. De achtergrond is 
gestempeld, net als bij het eerste kaartje. De potjes zijn uit het
DSP gestanst. Want, heel makkelijk, de stansen passen ook op
diverse afbeeldingen op het DSP!!


Ook de losse snoepjes komen uit het DSP en zijn geknipt.


Als laatste heb ik twee labels gemaakt voor aan een cadeautje..
Ze zijn eerst uit dubbelgevouwen Whisper White cardstock gestanst,
zodat je een dubbel kaartje hebt en daarna zijn de plaatjes uit het
DSP gestanst, deze passen dan precies op de kaartjes. 


Aan de binnenkant kun je dan nog een klein tekstje stempelen.

Dat waren mijn bijdragen voor de hop! Voor de gebruikte producten
scroll je nog even verder naar beneden. De producten zijn te bestellen
vanaf 3 januari. Die dag, al vroeg in de ochtend, bestel ik. Wil je dan
al graag iets mee laten komen? Dat kan geef je bestelling dan op 
tijd door! Kijk hieronder voor de bestel-informatie. 

Kies je de bundel met stansen en stempels? Dan krijg je 10% korting! 
Kies je dan ook het DSP (designpapier) erbij? Dan zit je boven de 
60 euro en mag je nog een GRATIS item uit de speciale Sale-a-Bration
brochure uitzoeken!! 
Heb je de nieuwe catalogus en SAB-brochure nog niet? En wil je er
wel graag eentje ontvangen? Laat het me weten! Dan help ik je graag 
en zorg ik daarvoor (stuur een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com).
Ook als je zelf in wilt stappen als demo! Ik voorzie je graag van alle
informatie en de acties die gaan komen op 3 januari.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Klaar om verder te hoppen?? Dan ga je verder naar het blog van 
Muriel Holtes door HIER te klikken. Of gebruik de buttons:

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.           Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik hoop dat je inspiratie hebt opgedaan hier op mijn blog en ik wens
je heel veel hop-plezier met veel inspiratie!!



Lieve groetjes,




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 31 december om 17.00u. Geef jouw bestelling 
door voor maandagavond 17.00u uurvia een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com. 
De eerste bestelling van het nieuwe jaar doe ik op donderdag 3 januari, de eerste dag van de 
Sale-a-Bration! Geef je bestelling door voor woensdag 2 januari 20u, dan laat ik het meekomen!

Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen? Of van de Clearance Rack-pagina?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder! Je vindt alles op de website van 
Stampin" Up! website, klik HIER.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt! Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat
 dat deze geplaatst wordt en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling! Dan kan via een e-mail aan 
mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je 
alleen de producten wilt bekijken op de site! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen. Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie. Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard? Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

13 opmerkingen:

Ingrid Heijnen zei

Erg gaaf Yvonne, ik begin nu toch wel ook te twijfelen over deze set ;)

info@karlijnsblog zei

Nice, Sweet ;) leuk gedaan

Jolanda Etman zei

Wat een leuke set Yvonne. Ik denk dat deze in mijn collectie komt.

Susan Wevers zei

Wat feestelijk, leuk om cadeau te doen!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes en doosje. Ziet er heerlijk uit..je hebt mooie kleuren gebruikt. Fijne jaarwisseling groetjes Ingrid

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Supergave set creaties zijn dit. Waaw. Ik was al gek op deze set, nu heb ik ook nog ideeën.

Henny's kaartjes zei

Heel mooi!

manon's kaartenhoekje zei

Prachtig

Groetjes Manon

Relinde Scheepers zei

Heel mooi Yvonne!

Muriel zei

lekker zoet

Margriet Tournier zei

How sweet!

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์

Adam zei

Prachtig vakmanschap, perfect voor een geschenk.