dinsdag 18 december 2018

It's the week before Christmas!! Nog 7 dagen...

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

We gaan aftellen naar Kerstmis!
Ik plaats iedere dag een kort berichtje met een
kerst-kaartje/projectje voor last-minute inspiratie!


Vandaag deze kersthangers! Ik maakte ze voor mijn team voor OnStage!


Met aan de voorkant een wens erop en aan de achterkant onze lijfspreuk..


Ik deed ze in een gepersonaliseerd zakje..


En zo gingen ze mee! Je kunt prima op hout stempelen, dat
is een leuke afwisseling en je hebt in een handomdraai een 
leuk, handgemaakt cadeautje!


Lieve groetjes, 




-----------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 31 december om 17.00u.
Geef jouw bestelling door voor maandagavond 17.00u uurvia een e-mail naar:
 y_vanbruggen@hotmail.com. 

Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen?
Of van de Clearance Rack-pagina?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder!
Je vindt alles op de website van Stampin" Up! website, klik HIER.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

-----------------------------------------------------------------------------------------