maandag 17 december 2018

It's the week before Christmas!! Nog 8 dagen...

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


We gaan aftellen naar Kerstmis!
Vanaf vandaag plaats ik iedere dag een kort berichtje met een
kerst-kaartje voor last-minute inspiratie!


Van deze kaart maakte ik een serie, het was een snel te maken kaartje!
Met het mooie hert uit 'Dashing Deer, een set die blijft!


EN... de uitverkoop-pagina van Stampin' Up! is aangevuld!
Er zijn veel leuke producten voor leuke prijsjes toegevoegd.
Vanavond om 20u gaat de verzamelbestelling weg, maar mocht
er belangstelling zijn, doe ik al eerder een bestelling weg!

Lieve groetjes, 




-----------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 17 december om 20.00u.
Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00u uurvia een e-mail naar:
 y_vanbruggen@hotmail.com. 

Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen?
Of van de Clearance Rack-pagina?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder!
Je vindt alles op de website van Stampin" Up! website, klik HIER.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

-----------------------------------------------------------------------------------------

3 opmerkingen:

Crealientje zei

Altijd handig zo'n leuke snelle kaart!
Ben gelukkig dit jaar op tijd met alles, hahaha is ook voor het eerst:)
Fijne week, liefs Crealientje.

!neke zei

Super leuk zo'n snelle kaart !!!!
Schiet lekker op !

Sarah zei

Leuk. Snelle kaartjes zijn ook handig, dat schiet goed op!